Quantu serà u limonu?

U limone hè una pianta indiana assai interessanti, chì, pensemu, tutti sapemu bè. Ma u limone hè sempri quarchi cosa di maravigliate a persona moderna.

Sicura chì i limoni si mancianu com'è in l'inguernu - friddi, gripe, grievanci, guttone sulchighjendu è temperatura, a vita in a nostra latitudine stessu predeterminate chì un limone hè d'utilità. Stu rapprisentante di l'agrumi era stasqueatu in u nostru core, cum'è un rimediu per e malatie respiratoriu è assistente per beriberi. Ma questu hè pocu insignificante, in compara cun quellu chì pò esse utile limone per u corpu!


Composizione di vitamina è applicazione

Accuminciamu cù vitamina C - 100 g di limone contiene 40 mg di l'acidu ascorbic. Questa sustanza hè un antioxidante naturale chì pruteghja u corpu da i prucessi di anziane, chì in una lingua più litterata, pruteghja contra l'accumulazione di radicali libri in elli. Hè a vitamina C hè una strumenta preventiva contru l'effetti di a radiazzioni radiactiva.

Certu, 40 mg di l'acidu ascorbic ùn ci sorprendenu micca. Questu hè solu u 33% di a tarifa ghjurnata, ma a bellezza di u limone ùn hè micca in questu. In a cumpusizioni di u limonu, una vitamina C assai fràggine, pudendu esse cunservatu à tuttu cù un almacenamiento prolongatu - i limoni sò sempri ùtule in l'invernu è in l'estiu. Inoltre, cunsumendu un limonu "ascorbic", prutegràniu da i riccheti, di u coleriu è di u tifusu - ùn importa ciò chì sorprenente chì una serie poterete, ma hè cusì.

A prublema più importante in u limonu hè u potassu. Limone contiene 163 mg di potassu per 100 g. U potassiu hè assai impurtante per u sistema cardiovascular è i rizi. Cù un cuntenutu di potassiu nurmali, u muvimentu di u cori ci hà a bona conduitezza di l'impulsioni nervi, cusì u limemu pò esse chjamatu a prevenzione di l'attache è l'infieru. E quantu per i fegghiati, sapemu chì u putassiu hè rispunsevule per sguassà u fluidu, se trova troppu picca, inghjenurà, chì hè assai preghjudiziale micca solu per l'indikatori esterni.

Limone, invece à u gustu, ma alcista u nostru ambiente internu. E questu significa ùn solu una digestioni megliu, ma ancu prevenzioni di u cancer. Infatti, se un limone per un fegatu è utile, hè pussibile ancu di dubbelle à tutti - u fegatu deve esse pulita, in fine, ininterrompudamente, deduce sustanzas perikolużi da u nostru organu. È u megliu modu per detoxifica u fegate di u limonu hè difficiule di truvà.

Inoltre, u limone hè riccu in u vitamina B di u Gruppu (è questu vi risparvi da casu, normalizeghja u sistema nervu, aiuta à l'insomnia) è a vitamina A (mellora a pelle è a vista).

Chì ghjè un limonu utili à a perdita di pisu?

Hè bisognu chì l'acqua cù u limonu aiuta à perditu u pesu, è ancu i veri di grassu. Di sicuru, ci sò assai proprietàvuli utili di u limone à perdente di pesu, ma ùn avete bisognu di mette stu fruttu in esperimenti spéciale - un limonu ùn pò piglià, è liberà di l'excedente di pesu.

L'acqua limona hè d'utilità, sopratuttu, per u fattu chì una dieta cun questa bevare prezzi di beie. Hè per voi - parechje persone chjappà i so nutizii finu à i limiti più duru, ma esistenu chì ùn pò micca perde u pesu senza acqua.

In attu, l'acqua cun lintizza di limoni cunnettenu a dettoxificazione di u corpu - u grassu chì split sottu a influenza di furmazione, a retazione di calori calore, pò esse eliminata, è ponu stà u velenu u corpu. Sò ritirati solu s'ellu ci hè abbastanza fluidu per quessa "per lavà" fora di voi.

Inoltre, u limone arricchisce cù tutti i propietati utili di l'uttùvule, solu una fruttu di ghjornu pò esse sustitutu per un complexe multivitaminu tutale.

Ma ùn aspetta micca chì da manghjà i limoni avete perderà u pesu, è ùn ne micca bisognu di rimpiazzà tuttu a so dieta sò solu limoni.

Limone - propietariu utili è contraindicazione

Alas, in più di i pruprietà ùtili di u limone, ci vole ancu chì cuntene contraindicazione. Ùn sì micca purtatu da u limonu, se tenete esameluzzo sensitivu, prublemi cù geniu o di denti, è se manghja questu agrumu, sceglite per lavà a bocca cù l'acqua.

Ùn hè bisognu di manghjà i limoni per quelli chì soffrenu per allergii à i citrati, è quelli chì anu un appetite malsanu da u gustu aghju di u limonu. Ben, e, sicuru, assai cura chì tenete esse quellu chì hà qualunque malati gastrointestinali.