Cume fate a carne di cavalli?

Konin hè una carne utile è assai gustosa chì hà un gustu inusual. Hè un trattatu naziunale in Kazakistan è Mongolia, parte di a dieta di parechji pòpuli Asiatichi. In u nostru paese, carne cavallina hè assai populari è si riferisce à una spezia dietetica. U so cuntenutu grassu hè misuratu da parechje persone, ma u prublema di prutezione alcune u 25%. Per fà u licettu di carne è sucietà, ci vole à coccu per un tempu assai longu. A so preparazione hà da sicuru, dà un gran numiru, perchè, criditi, vindianu. Avemu vi dite voi oghje cose cumu coccia carine di cavalli.

Quante hè necessariu di cugliera carne cavallina?

Allora, per ammucciasti sta carne, prima hè marinatu, è in breita da circa 2 ori. Aghju prupone una ricetta di soppa di cavalli per vede visualmente u modu di coccia.

Ingredients:

Preparazione

Carni lavatu, trasfurmatu, spedinu acqua calda, si mette nantu à a stufa è porte à foglie. Allora pigliate a scum furmatu da u soru, rinfriscenu u focu, cupria a tapa è coccia 2 ore. Dopu à quessa, rinfriscà a carne da l'ossu, l'hà cutatu in fibres è torna a sbarcà in u caldu. Aggiunciu sal, pepite, cipolle picatu è zucca carova. Coglie a sopa à circa 35 minuti, finu à chì a carne hè prestu. Pigliemu e nostri tesoros casani , coccianu àutri 5 minuti, è traspiquemu nantu à i pani, decoranu cù pani verbi.

Quantu da cocchi un kazylyk da sta carne?

Ingredients:

Preparazione

Cuninu hè procesatu, finamente chjusu cù un cuteddu, sprinkle bè cù salinu, pepite moltu, cunglite è mette in una padedda. Coperta cù una napulita nantu à a stile è ponta in u friddu per un ghjornu. L'intestini di l'abeluzzi ani perfezziunatu cù l'acqua fredda, turnu ad intruttu, scacciate u mussu, rinfriscà è avà una fini cun un filu. In a carne agriturismi, aghjunghjendu a cipolla fritta, l'agliu è fate l'intestinali cun u rivestimentu prestatu è vincerà u sicondu cun ferma cù una corda. Dopu questu, piglià un grande pote, fremu acqua in quì, aghjunghje salate à u gustu, fate a nostra salchicata è fassi nantu à u focu forte. Doppu avè a zuccaru, pruvate a salata, fate un larvaguardo, uni pochi granarini, coperta cù una cupirtella è cogliu un cazilyk da carne cavallina durante 4 ore, finu à chì prestu.