Signs in u pridittu

U prigondiu di Diu in Ortu hè l'ultimu dummetu davanti à u 40 ghjornu veloci. Questu ghjornu hè cunsideratu una certa preparazione per un teste seriu, per u corpu è per l'anima. In questu ghjornu, a persone hà deve adupratu di i negattivi esistenti è scusassi per tutti i paroli detta è i atti fatti. In a chjesa nant'à u dumenica scurdate di manera chì pateanu Adam è Eve da u paradisu.

L'essenza di u Pirsinu u Diu

In questu ghjornu, in e chjode ortodoxa, u ranzu di u pirdunu si trova. In modu, sta tradizione hè assuciata à i monjosi eggiani chì, per lavà i so ànime, partenu per 40 ghjorni in u desertu. Ogni cumprenza chì tali "riferimentu" puderia finisce in morte (quarcunu era mutu di fami o sete, è l'altri anu migratu per l'animali salvatichi) è cusì spedinu, dicendu l'adiu per venerà à Diu purificatu.

Signs in u pardunamentu:

  1. Dopu l'antichità, a ghjente hà manghjatu assai in questu ghjornu per preparà per u viaghju è à i restrizzjonijiet di l'alimentazione. Hè bisogna à sente à a tavola sette volte - hè assuciatu à u numeru di settimane in a Quaresma . A menzione di l'ultimu manghjatu devendia necessariamente produtti d'urìgine animali, per ùn missu micca in u post.
  2. A famosa superstition di u perdonu di domine significa chì dopu à a cena di questu ghjornu ùn hè micca abituale di svià di u tavulu. Eppo era cuparta cun un pappu limu, è nantu à a peddi d'ove. Hè stata chjamata per ch'ellu era u pezu. Questu hè impurtante per aiutà chì in tuttu l'annu a famiglia era tutta calma è felice.
  3. In questu ghjornu, l'antenati predichjà u clima per u vaghjimu dopu, per sapè ciò chì a vendita serà.
  4. Siccomu l'antichità in u pardunamentu di u domicile hè customizare per andà à i fossa di i famusi difetti. Eccu, a ghjente di qualchissia alimenti è rigali per i carritteri chì anu falle, è dumandalli per aiutà.
  5. In questu ghjornu ùn pò micca beviate assai pruduttivi alcoolichi, perchè una persona hà preparatu pè u primu ghjornu di u viaghju.
  6. Sicondu a tradizione di u Pardone domenicu in a sera, unu deve esse disculpamentu à l'altri. Prima puderete andà à a cunfissioni in u tempiu, è andate à i parenti per avè u pirdunu. À u listessu tempu, ogni persona hà dettu per pirdunà i so abusi in l'anima. Hè da esse fatta da esse fattu per inizià una publicazione cù una ànima pura. Se decide di scoloveri, po esse dicenu queste parolle: "I pardunore tutti i piccatori, pridùi, un piccatore". Ùn fate dinò "per una tick", perchè ùn sarà micca risultatu. Se ùn ci hè micca manera di dumandà à u persone per u pirdunu in persona, pudete mandà un missaghju di teste, un mail o un chjamu, a cume principal hè per una persona chì senti chì site sinceramente. Se qualchissia pede u pirdunu di voi, avete bisognu à dì questi paroli: "Ddiu serebbe pardunà, è pardunò", hè impurtante di accettà una disculpa è micca di mantene una offisa.

Tradizzioni è e costumi di u perdonu

In questu ghjornu pò fà affissà spiegà , Per cuncilià l'amanti chì disputavanu. Per un bellu pezzu, u populu hà cridutu chì u ghjornu hè una certa energia chì hè ideali per rituali. Per vultà u vostru amatu, duvete bisognu di un pappu micca lavatu, un vetru di acqua, duie culori di canna, una nova lisboa blanca, 12 candeli di e chjese in u amaru è u listessu numaru di pancakes chì avete bisognu di cocilu cù i vostri mani. Firmà i candele rosso cù i vostri nomi. Per fà u rituali hè necessariu à alba. Spread the sheet on the floor and stand on it on your knees. In ghjiru stessu struisce i pancakes, è nantu ad elli, pusonu e candele è vende a luce, dicendu à a listessa ora qualchissia di e conspirazioni di u amori. Dopu à quessa, lavare l'acqua, chì ghjè spressu in un vetru, fate a vostra face cun un pannu, è poi allora li cannili russa à l'ochju è oculve in un locu sicretu. Pancakes alimentani l'acelli.