Perchè ùn puderete dorme in fronte di un isporta?

I primi mirruri appareru parechji milla anni fà è erani cunsiderati bè lussu. I patroni di stanu maravigliosu, tutte e riflessione di e cose eranu biss ricchi nobili e l'imperadori. A fabbricazioni di mirrì anch'ellu era in sicretu, è tuttu ciò chì a persone pò micca dà à una spiegazione lòggica cumencia à "crecerà" cun credii, signori basati in u timore di l'inprevedent. E accussì l'ispirazione ani causatu assai crescite di teme, una di quale per qualchì mutivu hè cunsideratu chì ùn pò micca dorme davanti à un specchiu. in una superficie liscia l'ànima hè riflittendu.

Sicondu i credii antichi, quandu una persona dorme, a so ànima si spende per viaghjà in traversu a terra è, per quessa, sùanu u sòvuli. Cusì, dumandendu à a missela è per pudè dorme in fronte di un ispìritu vi riceve un ambiguu, postu chì l'anima, tornendu oghje è u ritornu à u corpu, ponu accade in una figura di ispalla. Hè cresce chì u spìritu ùn liberà micca l'ànima persa è a persona moriri. Altra legenda nantu à u misteru di mirruzzi tappanu à e antichi tribù di l'indiani. Truvate a so spiegazione di perchè ùn poni micca dorme vicinu à un isporta. Sicondu a ligenda di l'indi, ogni rifughjamentu in u spaziu, cum'è fotografie, pigghianu di l'energia. È se una persona dorme vicinu à una superficia riflessiva, perderà anni di vita.

Sicondu e liggi di Feng Shui, hè ancu pruibitu di avè un ispìritu in l'accògliu. Se a superficia di l'isprore riflettarà i cantoni di u lettu, l'energia negativa di elli mudaranu à u durmitariu, è cusì u so sonnu serà inzuccaratu, replante di pesche.

Perchè ùn dorme vicinu à un ispilu?

I nostri ancestri cunzidiravanu di voglia di dorme quì vicinu à u specchiu. Parechje cridètenu ch'ella era un "pirtusu tutu" assorbutu tutta a bona. Ci eranu leggende chì in ogni mirculu vi una ànima perchita, chì hè capaci di "devour" a forza vita di i persone. Sicondu sti credenze, i ghjovani, in a cima di u quali eranu specchi, eranu doloru, è i picciotti eranu ameciati da una morte sivertu.

Hè statu pruibitu strettu per avè un ispìritu in a casa induve u zitellu nasciu. In u quelli tempi, spessu i marinu nascinu da e malatie geneticu, a pressione intracraniale, ecc., cioè da infirmità chì anu chjamatu "infante" è a ghjente ùn cunnosci micca e cose di a perdita è culpa à i specchi.

Si qualchissia pocu hè mortu in a casa, i specchi eranu cuparti cun tile densu, era pruibitu à vedrà è di dormu à prossimu. Perchè ùn perchè ùn dorme in u spaziu, se a casa hè morta, pudete dì è a supersticione slave. A cosa hè chì l'ànima di u mortu pò sempre stà in quarti di a casa per quaranta ghjorni è riflette in u specchiu. S'ellu unu di i parenti dorme quelli ghjorni à u speculu, a persona morta pò piglià a so anima.