Càlculu di tile per u bagnu

Càlculu di tesitura hè un stadiu impurtante in a riparazione di u locu. Sì ùn calculà micca e quantità chì hè necessariu di materiali per pareti è piani in anticipu, pudete arruvinà l'apparenza sana di l'abitazione, per ùn sputterà u fattu chì avete da cumprà e necessariu.

Càlculu di e raccoli per u bagnu ùn hè micca cumplessu, perchè questu materialu hè a forma geomètrica curretta. Càlculu preliminaru di u numeru de raccogliosa chì permette di rifletturà a piccula stampa, facenu juncelli pulitichi trà u pianu è a mura. Per ciò chì a stanza vede bella è arricata, hè bisognu à purificà tutte e costi è fà una cumulazione in i disinazioni. Inutili, u risultatu pò esse tristi è ancu u stili più prufessiunale ùn lasciarà micca.

Cumu calculà a razza?

U càlculu di ragliari ceramica hè ndividuale per ogni bagnu particulari. I calculati sò basati nantu à e dimensioni di a stanza è e dimensioni di e tile.

Prima di tutti, hè necessariu di determinà e posti in a stanza chì sò in vista è sò evidenti prima. À quelli posti ùn devenu solu solu a tile, costure è articuli - sò inadmissibile.

Sfortunatamente, assai bagnu ùn sò micca sempre a forma geomètrica ghjustu. Sì u pianu chì a pezza di u tile passa vicinu à u muru, a ghjente hè sottumessi a curvatura di a stanza.

Assicuratevi di unisce à u muru è di pavimenti. Tutte l 'articuli sò stati in i stessi locu. I taglioli nantu à u muru deve esse postu solu dopu à u chjappore - questu questu quì u salottu un aspettu neat.

U passu prossimu hè di calculà a quantità di tile per ogni muru di u bagnu o altre stanza. In u calculu, ùn si scurdate di l'anch'ellu di e costi. Per ciò chì i muraghjanu cusì belli, a taglia di u curreghju nantu à i canteri hè stata almenu u 30% di u tagliu di u tile. Per fà questu, u muro più prominente hà cuminciate cù una tesitura tutale, è menu spiciale - cun un cut. U listessu pianu esse fatta nantu à u paviu. Hè desirabili chì u murà cumencia è finisce cù una tesitura tutale. Ma, siccomu passa raramente, u muru da u pianu deve esse cuminciatu cù una tesitura tutale, è à a cima per fate un cut, a tene di almenu u 50%. Se li raccoli avemu bisognu à imprizzà à a fine, ma à a mità di u muru, u muru hà da esse cuminciatu cù u cutdu è u centru di u muru à stanu sanu. Tutte e questa funzioni deve esse accertata in u calculu di tesoros prima di struisce. Solu in questu casu, a stanza vera cusì propria è completa.

Quandu si calculanu e fugliali in u bagnu, ùn si scurdate di piglià in contu di a talla è altitudine di u bagnu è di u bagnu.

Se ci sò elementi decorativi è sculture in u tile, ci anu da esse situatu simétricamente, piglià tutte l'elementi di sanità in a stanza.

Quandu calcule e fugliale per u bagnu duvete esse considerate tutte e pareti in u stessu tempu. Ci sò stati accubbei di muri in i stessi loci. U stessu per u ventu - ponti chì ùn accuntanu micca in i piani di a porta o in i finestichi, spontananu a bellezza di a stanza.

U prugrammu per calculà e tile

Hè assai più faciule per u populu mudernu per u calculà u numaru di raccoli per un bagnu o qualsiasi altre uttellu grazi à i programmi specialis. I programmi cchiù pupulari per u calculu di e raccoli sò cunsiderate u prugramma "Tile", "Tile 3D" è "Arkulyator", chì facilita grandilmente stu prucessu impurtanti. U principiu di i prugrammi hè u seguente: l'usu deverete accede à e dimensioni di a stanza, a dimensione di a ravita, a manera chì hà stituatu è u prugrammu se calculà in modu indipindutu a cantità necessaria di materiale per a guidata di a stanza.

Quandu si usa i prugrammi per u calculu e raccoli, ùn si scurdate micca chì l'urdinatore ùn pò piglià parechje muderni impurtanti: u locu è a cumminazzioni di i disegni, una cumminazione di culori. U prugramma cunclusa solu u numaru ottimali. Perchè, per ùn esse micca sbagliatu, ùn deveria micca a negligenza di i calculi.