Lingua nativa in u zitellu

A lingua ùn hè micca solu un urganu involuttu in a parola è a digestioni. Pò esse chjamatu un indicatore di u statu di u corpu. Certi malatii ùn anu micca esse manifestatu in nessun manera. È solu a lingua pò cambià u so culore. Un medico cunzignatu, ellu vi diciarà assai. Per quessa, i genitori deve esse attenti à u culore di a lingua, per cunsultà u pediatricu. Dopu tuttu, in questu casu cum'è a salute di u vostru zitellu, ogni cosa petite ponu esse impurtante. In un zitellu sanu, a lingua hè rossa. E si avianu un corruzzione negra, negra, hè naturali chì questu ùn hè micca a norma. Allura chì u zitellu anu una lingua negra?

Lingua nativa in u zitellu - mutivi

U culore di a lingua in u biancu hè micca sempre associatu cù e malatii. Questu succorsu cù l'usu di i prudutti di culori scuri, per esempiu, dopu chì u zitellu hà manghjatu cù una mora o frutti di mulberry o di bevi. In questu casu, dopu uni pochi purificazione, a plica desaparecerà è a lingua sarà rossa nova.

Inoltre, si u zitellu hà anèfia di carenza di ferru, è pigghia a preparazione di ferru in forma di liquid, pudete osservà chì a so lingua hè diventata negra. Quandu pocu dopu a droga hè annullata, a lingua di u zitellu hà presumintatu un corpu standard.

In ogni casu, a maiò parte di e cose, da quale hè una lingua negra, sò e cundizione patologichi di u corpu di u zitellu. Hè caratteristiche chì a superficie sana scorcia, ma l'arradola di a lingua si sarà nìta. I edmi è a punta di l'urganu ùn anu parechji cambiamenti, chì hè, rosa chjaru. L'apparizione di una plaquette scura hè assuciata à malatii di u viaghju gastrointestinali è di altre òrganu internu. Pò esse gastritis, colitis, enteritis, dysbacteriosis, è trè disturbi in u fieru o di vinu bile. Microbisse chì facenu periculosi ùn sviluppanu micca solu in u stomacu o di l'intestini, ma ancu in a lingua.

Se trova una lingua nativa in u zitellu, da quandu, in più di disbiiosi, suspetti pò fallu nantu à stomatitis candidale, o solu sulidu. Ricunniscenza l'infizzione ùn hè micca difficiule, perchè l'oscurante di a lingua hè cumandata da una plaquita irregulante blanquinosa in a cavità orali.

A volte l'apiecia di una plaquita negra in a lingua hè assuciata à l'usu di l'antibiotici in infezioni respiratorii aguti. E oscureta generalmente pareva parechji ghjorni da aduprate da piglià medicazione.

In casu d'una plaquette negra nantu à a lingua, u zitellu deve esse chjamatu cù un gastroenterologu pediatricu. Per escludiri a patologia di u sistema digestivu, probabili di esse, anu da esse urdinatu per passà ultrasound.