Immunizazioni à 14 anni di età

Comu sapete, a vacuna ùn hè nunda più chì una preparazione medica (vaccine) chì cuntene agenti patogeni inattivati. In u corsu di u so effettue nantu à u corpu, a so immunità à questa o questa maladie hè sviluppata. Per via di u risultatu, a probabilità chì una persona hà da esse malata diminute bruscamente. Tuttavia, per mantenisce l'immunità à u livellu necessariu, i.e. per creà a cunversione necessaria di anticorpi in u corpu, hè necessariu di rializzazioni.

Quandu si facenu vaccinati?

Molti mari, stennà per u momentu chì u so zitellu criscenu è si saranu indipindenti, scurdate micca da a necessità di riaccaccination puntuale, è à quandu ùn anu micca sapendu chì vaccinati sò necessarii per i zitelli in 14 anni.

In ogni uperazione unica, hè un "schedariu" chì dicenu "un calendariu di vaccinazione" , in chì una revaculazione hè realizata à l'età di 14 anni. Allora sicondu l'ellu, à i figlioli di 14 anni, anu datu i vaccinationsi seguenti:

In u stessu tempu, i vaccinati planifiche à l'età di 14 includeu quelli chì sò fatte contru difteria è tetuanu. A vaccinazione contr'à a tuberculosis hè fatta da questa età solu se prima, à 7 anni, ùn hè micca fatta.

In questu casu, sicondu u calendariu di vaccina, chì hè utilizzatu in a maiò parte di i CIS, a prima vaccination contru a tuberculosis si faci eseguitu immediatamenti dopu à u nascita di u zitellu. Inoltre, una funzione distintiva hè chì in u calendariu di vaccina ùn ci hè micca una vaccinazione contru l'infuzione di epofali di u tipu B in a medicina interna, ùn ci hè micca nisuna vacuna.

Hè nutata ancu chì ci sò tali vaccinati chì sò usati solu in certi espunzii geografichi, per a prisenza d'un patogenu speċifiku o un riscu aumentatu di a malatia. In casu di dichjarazioni, i vaccinati sò realizati sicondu indicazioni epidemiulogichi, per esempiu - cun un flussu di meningitis, a gripe, etc.