Barking cough in un ziteddu senza ferite - trattamentu

I paisani cari è caringi sempri vigilate dinò a salute di u so ziteddu è teme l'ocurrenza di qualchi sintomi disgustati. In particulare, u panicu è l'ansietà in i matri ghjovani è i pare u mo murmuri pò causà una tezza, u sonu di quale s'assumiglia à un ghjuridore chì abbaghjava.

In certi casi, questu simpricu si trova in u sughjettu di a temperatura normale di u corpu è a mancanza di sintomi clinichi di ogni malatia. In questu articulu, avemu dettu ciò chì farà per trattà una forti forri forti in un zitellu senza frebba, è sottu chì circustanzi hè necessariu di mostrarà u duttore u babbu.

I tucici di trattà a mugghiaramente a testa in un zitellu senza frebba

Per salvà u zitellu da l'attaccoli di tezza per u più tempu u tempu, hè necessariu d'assicurà in a so stanza l'ufficiu ottimu di umidità di l'aire - circa 60%. Aduprate un umidificatore speciali per questu fugliale o impiccate travagliu induratu nantu à a bateria.

Inoltre, in constantità offerta miglià per vìdiri diversi liquidi - pò esse tè calore, compota, zucchero è di qualsiasi altre bevi. In una situazione cù una sbattighà l'ascia, hè assai impurtante ùn devi micca a cavità orali, per chì u zitellu ùn averebbe spiunà quantunque pussibule.

Per trattà a mugre di a tette in un zitellu pò esse cù l'aiutu di inhalazione di vaporizzazione sopra i scumpressioni di l'erbe, per esempiu, cum'è chamomile o sage. Inalati cù un nebulizatore cù l'acqua minerale aiuta ancu aiutu à eterà a cundizione di u zitellu.

Ùn hè pocu effittivu hè u trattamentu di stefiurà a tezza in i zitelli per rimedii tradiziunali, in particulare:

  1. Spread a teaspoon of baking soda in un vetro di latti quannu è permessu di u zitellu bevi stu bè in piccule sips.
  2. Cumbini u ghjacciu naturali di un ravane biancu cù u meli o assai zuccherinu. Suggerite u fruttu ricevutu à un pepino di ½ cucharadita cada mezu di una ora.
  3. Pour l'acqua calda in una buttiglia d'acqua calda, avete cù una siccica è facia u ziteddu male in u pettu. Aspettu finu à chì u zitellu dorme, è scumpressate u compress.

Tutte e tecniche pò aiutà à trattà a tette, ma solu s'ellu a causa ùn hè micca una malatia seriosa cum'è a testa di a pistola o di difheria. Se a cundizione s'addrurassi immediatamente, cunsultate un duttore, in particulare in una situazione chì u zitellu face vene à vende l'attacchi cunvulsivu di a tezza à a notte.