Appuntamentu in a 7 settimana di gravidanza

U fattu assai di l'apparizione di securizzioni abundanti à a 7 simana di gravidanza avissi d'aversà a donna. Nurmale, à questa ora ùn sò micca persunifichevule, sò uniformi in cunsistenza, ùn anu micca un culore o ombra untuose blanche cun un oliu acidu, casi imperceptible. Fighjemu u fighjulu è fighjemu nantu à chì tipu di viulenza pò esse indicatu da u culore di alta durata durante a gravidenza.

Chì ci hè u ciclu, a purtata di sangue in a 7 simana di gravidanza?

A causa più chjesa di u sviluppu di simule simuli è spontaneu. In questu casu, e donne sò preoccupati per l'aghju, assai una intensità di dolore in u terzu più inferior di l'abdomen, chì anu un caratteru calda. Questa significava una contruttu rìtmica di myometrium uterina. U voluminu di sangue si aumenta à u tempu. In l'absentia di assistenza medica, u sguardu utru pò esaminà. In tali situazioni, a cavità uterina hè sempre pulita.

Tuttavia, si nuta chì in u gravidenza, u fenomenu pò esse osservatu in a presenza di malati ginekoloogichi, cum'è:

Chì sò i chjassi di l'apparizione di u rossu moru chjucu à a settimana 7 di a gravidanza?

A so sintomatologia, prima di tutte e cose, fa escludiri tali complicazione cum'è una gravidenza ectopica. U fugliu hà cresci in u voluminu estende a tubula di falòpica, i mura di quale ùn sustene micca pressione è i lacrimi apparenze. U sangue dispostu da i barche di i tubi falluti, da a influenza di a temperatura di u corpu, cambia u culore è acquistenu un tonu brunordinu.

Se parlebbe di a vaghjime di mucous marrone, apparevutu à a 7 simana di gravidanza, è dinò a causa di l'erosione severa da u collu uterinu o pòpulu di a vaġina. Questa assignazione hè nutata, ghjustamente dopu u sessu.

Chì ellu quandu u purtonu in u giallu indicanu a settimana 7 di a gravidanza?

Un culore simili di a purtata a vagina pò esse cunsideratu cum'è una norma. In ogni casu, i medichi sempre pruvate d'escluderanu una infezzjoni, perch'elli prescribanu tuteli. Sicondu i so risultati, ponu diagnostichi: