Cumu perchè u pesu cù l'acqua?

Certu, ognunu anu da esse felice di bevande l'acqua, per a perdiri immediatamenti pisu è à u stessu tempu per micca cambià nunda in a so vita. Dopu tuttu, l'acqua hè megliu è più sicura ch'è da piglià una pila di miracle per pèrdite pisu. Eppuru, avemu a lotta di fallu di fà, u cunsumu d'acqua per sè stessu ùn pò micca guvernì per a perdita di pesu si ùn avete micca u dettu u to dete. Perchè, vi diceremu di fà per perdre pesu cù l'acqua cuncurrenti.

L'Avientu di l'acqua

Ùn pudemu micca stratèghjanu l'impurtanza di l'acqua in a nostra vita, perchè noi stanu 2/3 d'ella. In u locu più duru di u nostru corpu - in l'ossa, ancu ellu oghje 22%, è i musculus, limfa è sangue sò di u 70-90%.

Perchè u cuntenutu di l'acqua in u nostru corpu hà cambiatu in eternu, avemu dettatu u so equilibriu per u so bonu. Sì senza u cuntenutu di u acqua, avete è principià per avè avè prublemi:

Chì deve fà?

A ricetta per a pratesa di pisci rapida cù l'acqua hè simplice - bevande ogni ghjornu per 20-30 minuti prima di piglià l'alimentariu per 1-2 vetri di l'acqua. Ùn paura micca sta regula è pigliate ancu u più chjucu - hè ancu cunsideratu cum'è un manghjà. Inoltre, unu ùn devi micca beviate mentre manghjà, è ancu dinò dopu. U rotulu di manghjà è l'acqua piacè deve esse almenu una ora.

Ùn vìviri l'acqua chilata. Accelera u prucessu di trasferimentu alimentariu da u stomacu à l'intestinali, è cusì, una volta induce un sensu di fami in voi. Hè assai piacevule à l'acqua à a temperatura di l'ambienti - frigoristica abbastanza per l'organu per gastru calori nantu à u so caladore, è calde quarchicherie micca per disturbà u prucessu di a digestioni.

Ùn pudite micca cumprà a publicità è ùn avè micca bè a manghjà u saziu di soda - ùn hè micca solu più di calori, ma ancu preghjudiziu à u stomacu, soprattuttu s'ellu hè trattatu cù l'alimenti fatali. Imagine quantu hè difficiule à lavà una freccia fat-filled in acqua fretta, quantu a fastidia di u grassu si faci cuntattu u fretu. U stessu succorsu in u vostru esophagiu.

Pi cunsumazione di l'acqua moltu tutti i ghjorni, accelleranu u prucessu di perdita un pesu da u 3% dovutu à a nurmalizazione di u metabolismu è a suppressione parali di u famu cù l'acqua.

Cumu puderebbe acqua?

U fattu chì l'usu di l'acqua pò pèrdite pisu chì avemu digià spiegatu, ma cumu l'usu di l'usu à questa tastera atipica hè sempre in questa. Hè abuttanti di tene solu un acqua.

Per riguisce u prublema globale, ricumandemu chì aghjunghjite i zucchioli freschi di limone, calce è aranciu à l'acqua. Pudete ancu aduprà u zuccadoru imballatu, diluting cù a mità di l'acqua - ùn deve esse micca da tandu per a fine di rinforzà u equilibriu acqua, ma da u fattu chì i zucchetti contientanu assai zuccheru.

Inoltre, ricordate chì u duminiu ghjornu per ghjornu di un liquidu (!) Per i femini sò 2,5 litri. Ùn ci hè micca bisognu hè acqua, a so parte di sti dui litri stati hè di 1 o 1,5 litri, è u restu hè sopopi, compoti, zucchetti, tes, caffè , etc.

Perchè è tè più peggiunatu di l'acqua?

Quandu ci avemu noi bèie altre eddu, u nostru corpu hà avutu per puliticchia à u statu di l'acqua pratica ordine, a più sìmila à quella di quale sìammu stessi. Questu prucessu dura u tempu, mentri l'acqua hè purificata, u corpu hè sediente, chì significa chì u metabolismu si sdressu, l'accumulate di i tugini, i pedoli sò furmati ... Questu hè a sete chì devendrà u pienu di l'acqua, è tuttu s'hà da cunsumà per sudisfà i gustativi.