Festa di Nauryz

A festa di Nauryz hè celebrata in assai nazioni asiatichi, in particulari chiddi chì i stati in antichità si sò stati nantu à a Great Silk Road. In presentu Nauryz hè una festa statale in Kazakhstan, Azerbaijan, Albania, Afganistan, India, Iran, Bosnia Herzegovina, Georgia, Mongolia, Pakistan, Tadjikistan, Turkmenistan, Turchia, Uzbekistan, Tatarstan, Dagestan, Bashkortostan, in certi pruvince di Chine .

Storia di u vacanze Nauryz

Nauryz hè una festa di primavera, una festa di l'annu novu per parechji pòpuli. I tradizioni di celebrà u ghjornu passate i seculi, postu chì Nauryz hè una festa pagana chì longa prima di a furmazione di e religioni mundiali. Sicondu i scientisti, Nauryz hà digià parechji milla d'anni. Nauryz hè una festa di rinnovazione è a venuta da l'annu novu secondu u calendariu solidu. Hè cresce chì in quellu ghjornu a natura si svilò, u bonu è a gràzia scumetta à a terra, è nisun spiritu malignu pò intruduce l'abitazioni di u populu. Nauryz hè un postu luminoso è animoso.

In quale data hè celebrata Nauryz, hè diretta diretta cù u muvimentu di u sole in u celu in tuttu l'annu. Nauryz u ghjornu di l'equinoccu vernali, quandu u ghjornu diventanu approssimamenti uguali di a notte. A parola "Nauryz" hè furmatu da dui antichi base irani: "cunnoscenu" - u novu è "Rose" - u ghjornu.

Sicondu i leggende nantu à queste festa, a notte prima di Nauryz hè ancu assai impurtante. In u tempu scuru, a felicità passava nantu à a terra, è in a matina, a gràzia, a misericòrdia è a misericòrdia sò cullate à a terra. A notte prima di Nauryz hè ancu chjamata Night of Happiness.

In più di a fede in a descentione di boni spiriti, a festa di Nauryz hè ancu assuciata à l'intelligenza chì hè in a primavera chì a natura hè rinuvata è un novu ciculu annuicu cume. Hè da questu ghjornu, in i fiori, principia a fiori, i steppi sò cuparti da pastura verde è fresche, chì daranu sustenevvi à l'animali è, eccu, alimentu à i persone.

Tradizziuni di vacanze Nauryz

A bona festa di Nauryz hè un ghjornu di pace è bè hè sempri marcatu da festivali fiurali chjucchi, cuncorsi in diversi disciplini sportivi è arti, in quantu parechji pruposti. A tavola festiva, coperta nantu à questu ghjornu, devendia necessariu un platu rituali, in norme di carne. Cusì, i Kazakiani anu un trattu hè "Nauryz skin", chì in a so cumpusizioni simbulizeghja i sè sette elementi di vita chì una persona hà bisognu. In u prisenti, a pelle Nauryz includenu carne è grassu, acqua è salitu, farina è cereali, è u latti. Stu platu era stubatu di dà un putere speciali à tutti i so gustu, è u calderinu à quandu a pelusa di Nauryz hè stata preparata simbolizza unità.

Tradizziunale per a celebrazione di Nauryz sò cavalli di cavalli, cumpetivi in ​​a capacità di stari in a sella è a destreza di i cavaleri. Inoltre in questu ghjornu sò numarosi festività di culturi naziunali, nantu à quali li megghiu cantanti, poeti è musicisti dimostranu i so capacità è abilità.

Questu ghjovanu hè particularmente piazzatu per questa festa, cum'è quellu ghjornu, puderà diventà ghjustu, cumunicà, acquisto, andate à un swing, dance, play national games.

Nauryz hè chjamatu micca solu u Vernal Equinox Day, ma ancu u mesu cumene dopu - u primu mesi di primavera. Dunque, una altra tradizione per a celebrazione di Nauryz hè chì assai marì figlioli di i zitelli nascinu stu mese hà sceglie per i so nomi di i zitelli chì sò cununanti cù i vacanze più alegre è luminoso di l'annu, per esempiu, Nauryzbai, Nauryzbek o Nauryzgul, è Nauryz solu .