Veil da i cìmuli - lifhak da a mitica Dita von Teese

Sta donna ùn hè cum'è qualsiasi altre artista mudernu. Star burleska Dita von Teese prefiere vestiti retro di i 50, necessariu à blaspitta a so face, tinges i so labbra cù lipstick rouges, porta corset, cappelli è veli. Ùn crede micca, ma veli è velule - a carta di visitatore di un famoso ballarino - anu una funzione importante. Ùn sò micca solu cumunicà a sessualità, l'incantu è l'incantu à l'imaghjina di staggettora, ma ancu ammucciate i cambiamenti in l'età di a so pelle da l'audienza.

Veil Dita mette nantu à quasi ogni volta chì andarete. In una di e so entrevista, l'astrescia di u palcuscenu dicia chì à l'età di 45 ùn avia mai recitau à prucessi estetichi seri (Injections, rinfrescanti Botox), è ella solu s'amalza tutte e so arruganti sottu un veli.

Avanti interessanti da a diva - sfurtunatamenti micca chì ogni donna pò permette di andre in attraversu suevii suciali, vistutu di un incopresu chilò adatta cù un velu.

A faccia hè tabù, è u pettu ùn hè micca!

Pensate chì questu hè veru? O hè solu chì a bellezza in questu modu cerca di cunfundà i so fannières chì vulete cunsiderà i tracce di u travagliu di i cirugia plastichi nantu à a fàccia?

Hè nutate chì, si Dita von Teese ùn si pò micca ammettiri i circoncisioni plastichi à a so fàccia, allura u corpu ùn impedisce à tuttu di currete. Hà admitted in its time that she changed the shape and size of her breasts.

Ma bellezza di u mumentu, crede chì a bella meza di l'umanità ùn deve mancassi a famiglia di i dieti è dapoi a stampa, pruvatu d'avè poiti di cubi in u so stomacu.

Leghje ancu

Sicondu ella, i musculi forti ùn parenu micca una donna, ma private a so chjera. Eccu, ognunu dice di ellu ...