Lanterni di Paper

Li lanterni di lingua chinesa sò un ornamentu è un talismanu. Sò usati micca solu per festagge di decorazione. Sicondu i legends antichi, lampeggi di stampa scantanu disti di i dimònii, attraversu a furtuna, è l'amatori chì disputa, tornanu a felicità perduda. Fighjendu l'incantu di u focu in li lanterni, veramente voi cririri.

In questu articulu, vi mustrarà cumu fà una lanterna di carta.

Lampa di paper cù i so propria mani

Per creà una linchuna divina chì hà bisognu:

Prima, trattemu u papetu cù un spray protettive. Per fà questu, deve esse pesa nantu à u scalunariu è trasfurmate da u ciminu à u fondu in tracciari nichi, aspittendu à u papetu pè secermente solu entre l'avvicinamenti. Ùn ùn manighjà massa spaziu à u mumentu, perchè u papatu miscatu pò esse tene cù u so pesu propiu.

Ogni foglie di u papelu di u tisoru anu aghjustatu in parechji per chì l'area di e lattice finitu era bè per una lumera di 90x55 cm. Avete bisognu di 4 laminatti enormi. Per un serviture sicurezza, a costura nantu à a lametta sò à circa 5 mm di larghezza (cola sia tripplighja). Sè siddu vulete, pudete fà una lanterna di culore.

In u cartulare, disque una templanda di linterna. In l'illustrazione hè imaginata nantu à u partitu, u fondu di a lampione finita in a stampa hè nantu à diritta. L'altezza di a linterna hè di 90 cm, a parte più larga hè di 28 cm è a parti più inferior hè di 15 cm.

Fate u paper tissu à meza à l'assi verticale è aghjunghje u mudellu dirittamenti à u pianu. Dove un lapis nantu à u borde di a lampara nantu à u paper è l'tagghja. In listessu modu, fate tagliu tene. In u cartulare, riceamu 4 parti idèntica. Glucià e so velli in modu chì una stima di un saccu di carta hè acquistata. Espera finu à chì a cola s'assine completamente.

Fate una basa di lumière. Trimate 2 tezzi fini di legnu è dàchanu in archi. Connette è aghjunghje i so fini per fà un annu. Scorri à l'anellu sò dui pezzi di filu, perch'elli si cruzanu in u centru.

Accuratemente è cola gradualmentu u fondu di a linterna di carta à l'anellu di legnu. Adupralli cù cura e taglioli è fugliate cù cola. Oghje è voce ùn sò micca.

Melt in a ceraffina di paraffina è trasfurmà a tela bianca. Aghjustate u bagnu impregnatu in u centru di l'anneddu (nantu à u filu di travagliu). A lanterna hè prestu.

Avà sapete cumu fà una lanterna di carta chì vola nantu à u principiu di un globu. Quandu abbiate tali linterna, ricordate a prutezzione di salvezza: ùn curreghje micca vicinu à vente d'altitudine o altre locu perchè maiò, ùn permettenu micca di e zitelli utilizzati lampi senza surviglianza adulta.

Lampi di stampa sospettati

Un antru tipu populari di lanterni di carta hè stavate. Sò solu sò usati cum'è decoru per i vacanze perchè hè difficiuli di furnisce una cobertura sana cù l'aiutu. Per dà un luminosu luminosu chjucu, u so numeru devia esse impressivu. Ma, cum'è una fontanu di luminosu è luminoso, per una festa o una cena romantica, i lanterni di carta sò perfetti.

In a galleria pudete vede esempi di linterni stampati di scatuli decorattivi, chì sò oghji, o unicu o in garlande. Ùn scurdate micca chì ci sò assai prudutti di lanterni di carta. Cusì, pudete fà una lumaca da u paper , chì dicenu l'arburi.