U icona di a Mamma di Diu "Vsetsaritsa" - quale si pricavu?

L'icunettu miraculu di a Mamma di Diu "Vsezaritsa" hè in Grecia in u monasteru di Vatopedi in u monte Athos. Hè chjamatu ancu "Pantanassa". U tempu esatta in quandu a faccia era capita ùn hè micca, ma sicondu l'infurmazioni esistenti oghje più probabile in u 17u seculu. Militari di peregrinu annucanu annantu à acquistà à u monte Athos, per pricà à l'icona è di disperse di e malatie. Ci hè una quantità numerosa di listi di icone chì sò in e diverse iglesia Ortodoxa. Sò stati diculati cù parechji ghjuvelli chì sò purtati da e persone chì anu ricivutu aiutu da l'icona miraculosa.

U icona di una dimensione petite riferisce à un tipu iconograficu - Panahran, chì da a lingua greca si traduce per "Immaculate". U palesa a Mamma di Diu nantu à u so tronu, chì hè un simbulu di grandeur regala. In sopra a so testa hè un halo decorated with patterns of esamel. In i braccia di a mamma di Diu hè un pachistododete cù una manu di benedizzione, è in a so manu left hè un scroll. A vèrgine cù a so manu dritta avarà à u so Figliolu, affirmannu cusì chì hè u salvatore di tutta l'umanità. Nimbus supra Cristu hà una inscription in grecu, chì in traduzzione significa: "quellu chì tutti duvemu esistiu", "da chì tuttu hè vicinu". Dopu à noi sò dui angeli chì cupraranu a Vèrgine Maria è Cristu. U fondu u doru simbolizza eternità.

Chì aiuta l'iconu "Tutti"?

A primurazione manifistazione miraculosa di l'icona fù scritta da l'elite Athonite Joseph Isihata. A legenda descrizanu cumu un ghjovanu avvicinassi a faccia è cuminciò à sparte uni parolle stranguli in una altra lingua incomprensibile per ellu. A ddu momentu l'imaghja splende, è una forza inaccursibile sguattò u zitellu, è cariu à u soffiu. Addivintau assai scantu, chjappia in làcrime è pentaticatu davanti à l'anzianu nantu à u so piccatu malignu - era ingannatu in magia è davanti à l'icona di leghje u spellu. Cù a so manifestazioni maravigliosa, l'icona "Vsezaritsa" aiutau u zitellu riponì è si purgava i so piccati. Dopu questu, u putere di a faccia hà crisatu ancu più è a ghjente hà cuminciatu à fighjà chì miracles incredibili faci.

U puntu significativu da u listinu chì discrivinu ciò chì l'icona di a Mamma di Diu "Vsetsarica" ​​hè pricatu per questu libri di parechji tumuri, benigni è maligni. Per esempiu, in u centru di i cancelli in Moscu, i duttori è i malfattura si stanu nutatu chì dopu à l'apparenza di questu icona in a stanza, a cundizione di i malati anu improvedatu significativamente. Uni pochi mesi dopu in Natale, era avvistatu chì l'icona hè stata silenciata.

Chì àutru duvè pricatu à l'icona "Vsezarice":

  1. A salvezza ripetuta di i persone da a droga è l'alcoolenza era nutata. L'imàgine hè diretta da i genitori chì vulianu guarisce i zitelli da l' addumissioni mortificanti.
  2. A faccia aiuta à ridivà di varii malatie, chì varieghja da u dulore usatu è aduce cù u cancer.
  3. Un altru significatu di l'icona "Vsezaritsa" - aiuta à liberà a influenza negativa màggica, per esempiu, da l'ortugrafia, u danu è altri ghjentati maligni.
  4. Turnu à a mamma di Diu di una donna chì, durante un longu tempu, ùn pò esse gattivi è hè cunsiderata infertile. Oghjone è icona sò aiuta à correggià a situazione è e donne facianu bè cù i figlioli sani.

U icona di a Mamma di Diu "Vsetsaritsa" aiuta in risoluzione i diversi prublemi, più impurtanti, appellu à e Pertinianu più sinceramente è cun un core pienu.

Quasi tutti l'igiene ortodoxa anu un icona di a Mamma di Diu "Vsetsaritsa". A ghjente pricava ghjornu vicinu à quellu di dispensà di prublemi di corpulenza è spirituali. Ci hè ancu copii di l'icò di Pasquale, chì spessu sorpresa d'altri cù i so miraggiu miraculoso.

Ci sò parechni preghje per l'icona "Vsezarice" vi cunsiderà dui di i più apprizzati.

Preghiera # 1:

"O benedettu, a Sovereign Madre di Diu, Pantanasse, Vsezarice! Nesm hè digià è mi fate truvassi sottu à u mo cane! Ma, cum'è una misericòrdia di Diu, una mamma chì ampara di Diu, hè propria a mozza, a mo ànima hè salvata è u mio corpu debitu anu sviluppatu. Imashi per un putenza inespiziliunà è ùn spira micca di voi ogni verbu, O Vesarica! Puderanu per mè. Avete dumandatu per mè. E glurificà u vostru nome glorioso sempre, ora è sempre. Amen ".

Pray # 2:

"O Most Pure Bogomati, l'All-Savi Unu!" Averemu nostri parechji sospirsi dulurosi davanti à l'icunettu miraculu di Thy, da l'eredi di Athoscu à Russia, purtatu à i vostri figlioli, i malati di l'afflittu à u Santu, à a figura santa cù a fede falò! Hè cum'è un pappaghju di krill cumporta i so polluli, tacchi è Intunate Avà, vivu vivu, ci cundisceranu a diversità Seu omophorione. Con pacienza è un'appunimentu afflittu. Tamo, l'idea di a speranza sparisce, senza un Nadezhda addiventanu. Tamo, anchi i più critici cruciali impregnanu, ma, sia a tristione di disprezzu in l'anima, a luminosu invincible di a Divina brillanu! Cuntenevi à i persone di corpu fretu, furtificheghja i debule, furtificheghje i vostri cori e abbittighjà i vostri cori è illuminate. Guarì i vostri paesi dolorosi, O Queen All-Merciful! A mente è e mani di i medichi chì ci binicanu, ciamuni serve com'è l'strumentu di u Diu Altru Cristu di u nostru salvadore. U liviu di Yako, Ti, chì hè cun noi, prevenemu davanti à u vostru icona, O Signore! Prostitu A to manu, chjosi di guarisce è medichi, Ghjudice di dolore, in cunsulazione di piacè, è prestu ricivete aiutu miraculosa, glurificà a Trinità Undividita, u Patre, u Figliolu è u Spìritu Santu per sempre è sempre. Amen ".