Signs u 22 di sittemmiru

Cù l'avventu di settembre, a natura è a ghjente preparanu l'invierno, hà scundizendu à sparà energia è forza finu à a primavera. U 22 di sittè ghjornu - u ghjornu di u equinoxe di u culleghju hà u so propiu signi, naturali è quotidien.

Signs u 22 di sittemmiru

  1. Cumu hè questu ghjornu hè marcatu ancu cù u ghjornu di a memoria di i ghjusti righteoti Joachim è Anna, chì eranu i genitori di a Vèrgine vèrgine, i cungrigariti senza zitelli orati per u Signore per dà à e zitelli.
  2. Fannu l'onore à i genitori ghjovani chì anu solu u so primu figliolu - l'attenzioni à elli hè cunsideratu un bon sigulu.
  3. I Signs è supersticheghi di u 22 settembre riguia chì questa fetta prestu attente à e donne chì preparanu per a parturione, è di cum'è partigghi: cresce ch'elli devenu esse trattati cù pignatelli è pezzi rossi chì sò stati sicuramente sicondu una ricetta specie.
  4. Viaghjà in stu ghjornu era mistu per una strata bonita è a riescita successiva.
  5. Era obligatoriu di visità i genitori di e famiglie di i novi: l'anziani fighjanu cumu hà vicinu, secondu l'omi puderanu manighjà a casa.
  6. I visitori chì ghjùnsenu in questu ghjornu - per a prosperità è a prusperità, era micca impurtante, u invitatu hè chjamatu o micca stimatu.

In questu ghjorni, i fieri fôru stati, accumpagnati da i festivals populi, fun, dances - era quandu a festa di a cumpetazione di a nova vendita hè stata cuntinuata. I Signori di u populu in u 22 di settembre anu cuncernatu ancu u statu di a natura.

  1. Circa un longu uceanu è a fini di l'arrivu di l'invierno evidenza un grande numaru di cobweb.
  2. In questu ghjornu era ùtule à andà à u boscu o in u campu - a terra, a natura dà a forza di l'omu è l'energia.
  3. Doppu u prossimu inventi pò esse ghjudicatu da a "robba" nantu à l'arcu: u più stale di caprina, u più freti u vintu invernu.
I Signs u 22 di sittemmiru dumandatu u ghjornu per cumemari l'omi mortu - si creia ch'è esse faciule più faciule per elli in l'oltre.

U ghjornu cuminciò l'ultimi centu ghjorni di l'annu.