Marilyn Carro è Alexander Sheps parted?

In settembre di u 2015, u primu issueu di a nova staghjoni di u televisu famusu "Battle of Psychics" hè stata indiata. Frà i participanti era pussibule di vede u brucianu estone Marilyn Kerro, chì avia prubilmente participatu in u prughjettu. Per parechji mesi, l'audienza hà vistu no solu u cursu di a battaglia, durante u quali i participanti dimustratu super-capacità, ma ancu per a vita persunale di a bruita. Tuttu avìa interessatu in a question, seppuru Marilyn Kerro è Alexander Sheps, chì vintu in a 14a stagione di u prugettu. A so coppiu hà sappiutu a mantene a relazione?

I travagliu è a vita persunale

Natu in una famiglia induve a mamma è u so babbu sunnatini cun un figliolu, ùn avia mancanza d'attenzione è cura da a zitella. U babbu, fughjutu di pumu, hà partitu a so famiglia, chì a mamma di Marilyn avia da travaglià dura. A zia era occupata in l'educazione di a ragazza. Era ella chì hà intrudottu a curiosa zucchina capira à u mondu di a magia. Quandu Marilyn era + sei anni, a so tia hà scumparatu misteriosu. A so destinazione hè sempri ignurata oghje, è a so tia a volta di Marilyn la Bibbia in a lingua nativa d'estoniu cum'è una ricurdata d'ella stessu.

Hè un apparenza brillanti è una figura persunale , Marilyn dicidi di pruvà a manu à a mudela. E hà fattu! Una ragazza attrattiva piacia l'agenti, è e so ritratti sò sempri più adurnati cù e cumezzioni di l'estonia. In ogni casu, i cumplicati è l'autoestima causaru l'anoreksia di Marilyn à l'età di quattordeci. Per l'età di sett'anni, a malatie era superata, ma micca per longu. Ricuperazione da l'anoreksia, Kerro hà casatu cù bulimia. Uni pochi più di mesi hà pigliatu à curà una malatìa periculosa. Eccu i teste sò datu a ghjente per capiscia chì u modellu cummerciale deve esse adeppatu. Pi penserienti duie volte, Marilyn va à u casting di "Battles of psychics".

U rapportu cù i carusi ùn aghjunghjenu micca. Evidutamenti, si cunsideranu indigni di sta bellezza di pilu cù una persequitazione. À pocu tempu di filmi, hà vinutu cun Vitaly Gibert, ma a relazione addivinta in una forti amici. Allora Alexey Pokhabov addivintau in a so vita. U vincitore di a sette stagione accuminciò cù Marilyn ùn hè micca cum'è un omu, solu per sparisce a so vita. Da a diprissioni, Kerro fù salvatu da Alexander Sheps, chì vincìu a 14a stagione di a Battaglia. Dopu quì, una nutizie chì Alexander Sheps è Marilyn Carro spallevanu e rilazioni, apparentanu di regitazioni envigliate.

Malgradu di maligni

I rumuri chì Marilyn Kerro è Alexander Sheps parted primu apparse pocu prima di u fini di u filmatu di u prugettu. E lingue maligni eruditavanu chì a romanzu era nunda più di un mudellu PR. U tempu hà dimustratu ch'elli erani sbagliati. A 10 edizione di a staghione 16 hà hà maravigliatu l'amatori di u paru ricanusciennu a bruciata di u tristitu è ​​u dolore infeliz. Mentre chì l'aspettanti stupiscenu per chì Marilyn Carro è Alexander Sheps parted, a coppiu dicidiu di mette sottu un teraghju, chì prova a forza di a relazione.

In dicembre di u 2015, a zitella publicò un commentu sottu à e so ritratti in a reta di a sociale "Allora ... Finimu u rolu d'amore". E dinò l'Internet fù riimpiutu chì Marilyn Kerro è Alexander Sheps anu spartutu modi. Cchiu` appressu capite chì a ragazza gustu piaciu a canzun Ani Lorak di "A mio coru", è citedu una linea.

Leghje ancu

Oghje, i ghjovani sò felice, sònniu nantu à u futuru è godi di l'altru. Ùn pensate micca nantu à i zitelli è u casu, dedicendu a maiò parte di u so tempu à una carriera prufessiunale.