Thierry Mugler Angel

Forsi u gustu più famosu famosu da a marca tradiziunali Thierry Mugler hè l'Angelu, chì visti a luce in u 1992, è dipoi piacenu e donne di moda in tuttu u mondu cù u so aroma orientale rico, riccu è gourmet.

Composizione di u spiritu Thierry Mugler Angel

Perfume Angel da Thierry Mugler hè unu di i primi prudutti gastronomi, questu quì chì in i tradiziunali è nutari si sò cunghjunati cù i sapori di spices e dolci comestibuli. Per quessa, l'imprese generale di such spiritosi resta chì anu manghjatu, e so cumpunimenti sò assai ricchi è persistenti. Grazzi à questa innovazione, stu perfume diventò assai populari in u mondu sanu, è in u 2007 anu ricevenu u FiFi Award Hall of Fame 2007.

A diversità di una altra famosa marca di perfume, Alien, a fragranza d'Angel Thierry Mugler hà una cumparaza assai cumplicata è multidividuale chì longa si sviluppa nantu à a pelle, hè un rollu inescuvale per u so propiu. Tali spiriti pò stallate nantu à a pelle per dumandate à dui ghjorni, è ogni ghjornu chì sò inalati, vi sarete maravigliati chì sanu nova. Allora, l'aroma piramide comprende i seguenti passi basi:

Image di l'aranciu di l'aranciu

Una zitella chì pareva quandu in aspra l'aromi dulce piccante di l'Angelu hè sempre gioia, spumante è incantevuli cù a so energia vitale. Ma più importantissima, hè memorable gracias à stu trenu pisivutu remplaghja.

Anghjulu à venda per più di 20 anni, durante stu tempu, assai famosi famosi anu visitatu i carritteri di l'aranciu. Diversi versioni di questi spiriti foru ancu presentati. A face moderna di Thierry Mugler Angel hè Georgia May Jagger, chì cammina per i campi di neone in un cummerciale memorable. A faccia di a versione luminosa di l'acqua di WC, cun questu pudori era a famosa attrice actress Eva Mendes.

Aroma Angel hè pruduciutu in una buttiglia tradiziunale è ricunnisciutu in a forma di una stilla blu cun una curpa arghjintina. L'buttiglia hè una boxta negra è urina cun un nome stampatu è una marca di u frontudu.