Nails - Veranu 2016

Chì duverà un toccu finitu à l'imaghjini di alcuna nica, perciò hè una manicura fatta fatta secondu l'ultimi tendini di a moda. L'estiu di 2016 hè chjucu di novità chì anu influitu micca solu a larghezza di i unghji è a so forma, ma ancu a culore di u nylart.

Idei di moda di ughjetti di ughjetti per a staghjone estensiva 2016

Hè u tempu d'abbandunà l'elementi decorattivi supplementari in forma di cristalli è di foil. In a moda fù l'aerografia o l'art painting, creata cù l'aiutu di un aerò pitaggiu o, com'è chjamatu da parechji, un atomizante. Cù u so aiutu, pudete sculaccià nantu à i vostri fille d'imbulighjate, ma si ùn pudete micca aduprà stu dispositiu, ùn importa micca.

Cusì, decorating the marigolds with abstractionism, pudete creà un stunning cartoon. Prima di tutte e trianguli, aneddu di diverse culori, i linii diretti devenu cumparisce quì. Hè nutate chì a paleta attuale si componi di fiori gialli, turquesi, aranci, rosa, emerald è lilli.

In l'estiu di 2016 u mudellu più modellu nantu à l'unghie nailativi è naturali ùn seranu più nunda di una manca. Per questa novità sò carattarizati da culori mottu, mutivi alegri. Per fà un duore di culore di moda, cummincianu borgogna, prugna è vinu, ma hè pussibule di utilizà tutti quelli colori brillanti chì vinaranu à u vostru piaceru.

50 sfumaturi di u biancu - questa pudite chjamà unu di i tendenzi d'istate di moda nail-art. Irurizò, i disinazioni nantu à un fondo matte o fiatu nìvuru uccidentale sò assai impressiunanti è pocu cumuni. Inoltre, una bellezza bè s'accutene à a sera di l'imaghjina. Vale da aghjunghje chì e linii simplicitati pò esse creati cù l'aiutu di vernici di gelato neon.

Cum'è prima, a palma di u campionatu in moda-Olympus appartene à u schema di color naturale restituitu. In sta stagione in a moda nude - pittura di unghie cù i tannini trasparenti, matte è inturniati. L'unicu ciò chì si permettenu cumplementari una manicura, cusì ci hè seconde. Stu classicu incontratu serà appruduciutu à tempu à una festa è à l'uffiziu. Ùn vi scurdate chì hè megliu di sceglie i megliu culori di vernici, affidendu à l'ombra di a vostra propria pelle.

Nimu anu annullatu a popularità di motivi funatoriali. Danu l'imaghjini di una feminità, tenerezza è charmu maiori. In ogni casu, in questu casu hè impurtante chì ricordu chì i motivi fugliali in l'imaghjera ùn deve esse assai, altru ùn currigiu esse diventendu un beddu fiore chì viaghja.

Cunsiglii di manicura di moda per unità larga è longa per l'estiu di 2016

Se parlemu di nylart monofonique, in questa stagione, a calde è pò esse cuparti da ogni culore chì ti piace. À l'estiu, pudete selezziunate i culori cusì belli è brillanti (tangerine, celeste, raspberry, pepino è altri), ma ancu cuncessu, sfumaturi friddi (asfalto, chocolate, vinu è simile).

Per l'estiu di 2016, u filatu d'unghji pò esse pera, matte, casgiu ottu - tutta di i vostri preferenzi, ùn sò micca impedimenti in questa materia. Inoltre, ùn scurdate micca chì a regula "U culore di manicura aduprà cù u culore di vestiti, schietta" hè longu data da data.

Da quellu chì ùn hà micca riffirmatu sta stagione, hè di palesa cù un altru culore, ombra o lugpline di u vagnu nantu à u ditta d'anellu.

Modu longu è forma di unghie

È, se a pusizioni di pusessu di l'annu occupanu una durata, dopu avè l'urtimu avè u dirittu di esistiu e unghie finesse è longu. Si parlebbe nantu à a so forma, hè dunque chì era cusì naturali. Dopu tuttu, a moda hè naturali, è per quessa chì ùn hè micca surprisa chì parechji mudili nantu à i catwalksi purificati cù un angolo cun un trasparente, chì hè cunsideratu a versione più versatili di manicura.