Calzature naturali 2013

A moda per i sapori altri in 2013 hà pigliatu un locu impurtante nantu à i catwalks di u mondu è di a vita di l'annu. Li scarpi di stivali cun tacchi alti sò purtati da quasi tutti e donne è di e donne, inveci di u stile è età. Tàeppi cumpricate perfetta à quasi ogni travagliu è un assimilatu - pò esse un vestitu, una faldella o trouser suits. Ogni case di moda di scarpi prupone i so ammiati l'ultimi mudelli, chì i so sapori di u taccu d'altu cù un postu impurtante in i cullezioni d'inguernu è d'estiu.

U pilami più stylish high heeled

I zitelli più belli è di moda, sparti di certi differenzi, avianu i stessi funziona - sù sottumettenu a bellezza, a ternità è l'eleganza di i peri maghju. U rollu di sti zuttati di altri ghjuvedi di e donne ùn ponu esse sottumessi, perchè certe volte sò ancu capaci di dà armunia è di stile à qualchissia. Parrannu di i scarpi di tacchino, pudete identificà certu tendenzi di a moda, inclusi u minimalismu aristocrático è classicu, disegni straordinaria, stampi , colori brillanti, formule texturale è dettu. Inoltre, i tendenzi assoluti sò a piaghja è a wedge, solu à i mudelli di suor. Un gran numaru d'attrazzi, straps - hè una marca vera tradiziunali di scarpi di taccu. I mudelli famiglii sò tonalità beige, chì, grazzi à cullezi selezziunati, anu pudè estensivu visualizà e so peri. A presenza di una di sti capatoghji facii ghjunghje altri ghjeienti di tuta ghjustu è irresistibile, perchè ogni mozia moderna ùn deve esse stu mudellu, cum'è solu à ste calzature chì hà pussutu un stintu seductive è urgente.

Selezzione di scarpi in tacchi

Sceglite u paru di calzari cioè, deve custruisce nantu à e caratteristiche di a vostra propia figura è e preferenze persunale. Per i zitelli chì anu pienu assai pisu, i megliudi mudelli sò cù pezzi i 5-8 centimetri. Chjovi, cù l'altezza picca, sò un pienu perfetta cun tacchino altru, mentre chì e donne di assai crescita ùn deve rinunziatu i tacchi alti . Tali shoes ùn solu remplie u stopo da e ragazzo, ponu ancu u pede mio visu. Pigliate u parellu ghjusta, vi devenu esse attenti à u sensu di cunsulazione in questu sabbia. Tacchi ùn deve esse inestabile, ùn deve micca causatu incomodità, u pede ùn deve esse situatu chjapputu in u calzari, è ùn esse in un statu pocificanti, nantu à i meddi. Certu, cunziddiu u tettu di u pede, ùn deve micca bisognu chì acquistate scarpi cù u tempu sò portati è diventate più. I reguli basi per sceglienu i scarpi include u seguente:

  1. E li pisci grossi è cummincii ponu fà una zitella visualmente maiò, anu scurzà ancu u crescitu è ​​pisà i peri.
  2. Cuncitante finu è altu, à u cuntrariu, in visu, facenu un pocu più altu.
  3. E so scarpe cun stigliu strettu è longu facenu i pedi assai ristritti, ma aumentanu a so larga. Hè per quessa, se sè u patrone di un grandu paese di peduniu, da preferitu à i scarpi cù calzieri puliti è nucelli rotulati.
  4. U calzettu cù straps facenu u necque più largu è scurisce i peri.
  5. Scopre barche cacciati in l'eventu chì avete bastante tacchi suli.
  6. Saieri è vestiti a più frequenza sò assai fistula cù i scarpi senza tacchi. E sti mudelli sò troppu purtati cun i pantaloni stretchi.