U tabloid Daily Front Row aghjunti à Kendall Jenner per i prudutti in a industria di a moda!

U tabloid americanu Daily Front Row, cunnisciutu da i mods nantu à a tina di The Daily, hà fattu un travagliu seriu di truvà un candidatu degnu di u tìtulu "Uomu fashionable di a dicada". À i marchi, i nomi di parechje chjudi è supermoduli sò discututi, ma i dumande eranu cusì altu chì solu Kendall Jenner, di 21 anni, hà sappiutu di sustene a competition!

Grazie, discursu da Jenner

A cerimonia si tenia in u quatru hotel Four Seasons in u coru di Manhattan, trà l'invitati sò parechje figurazioni famigliali in u mondu, ma a maiò parte hà attatu l'attinzioni di u cumpagnu di Kendall - Chris Jenner è Kim Kardashian.

Kim hà decisu di sustene a so surella

Un rappresentante di l'edizione di moda Daily Front Row hà comentatu nantu à l'scelta di u persunale editoriale:

"Hè difficiuli per noi di fà una scelta, avemu discututu i nomi di assai donne è donne, digna di imitazioni è d'admirazione, ma ancu a nostra scelta eranu nantu à Kendall Jenner. Si prima avissimu à appughjate nantu à l'edicioni stampativi in ​​u mondu di a moda, a dumanda di i fotògrafichi è edituri, ora, in l'età di i tecnulugii digitali, apprizziemu a fama è a influenza cun l'aiutu di l'altre utile. Kendall pertenece à una nova generazione di mudelli chì rifieghjanu l'antichi reguli è creanu novi imagine, grazi à i tecnulugia Internet è a prumuzione in rete suciale. "

Kendall Jenner

"Avà Kendall hà 83 milioni di seguitori in Instagram, assai ùn ponu aiutà, ma sapemu chì u so stilu hè vistutu di vistita, a generazione ghjovira hè uguali di a so, hè dumanda è interessante cum'è una persona. Hè meriteghja micca solu per esse in a nomina "icò di moda", ma ancu per riceve stu tìtulu honorariu!

U Premiu Quidditi

Jenner hà sceltu per a ceremonia un vestitutu chiffonia negra di u giugnu Francesu Giambattista Valley, un favicu di l'attruzzi di Hollywood è supermodeli. Eppuru u cuticu lacconicu, u vestitu favurizò assai i forti boni Kendall, è un trenu longu datu l'imaghjini di maestà.

Vestitori da u ghjochi designer Giambattista Valley

Leghje ancu

Nota chì in a lista di i favori è ricivutu ricivuti da u Front Row di u ghjornu, era u fotografu di moda britannica Mario Testino, u mudellu Jordan Barrett è u scandaluous Lena Dunham, fundatore di a Lenny Letter.

Jordan Barrett, Karin Roitfeld, Dautzen Croesus, Kendall è Chris Jenner