Sodium chloride per inalazioni

A suluzione aqueous di sodium chloride hè cunnisciutu da a maiò solu di salina è hè una mistura di sodium chloride (salt di table) è acqua distillata. In più di dilucuzà i drogues per injezione intraveine è cunfitturi, solu sulfonu di sodium chloride hè ancu assai usatu per lavà u nasu è inalazione per i friddi è variate infezioni virali respiratorii aguti.

Pudemu usà sulforati di sodiu per inalà?

Pò bisognu chì a suluzione di 0,1% di sodium chloride hè a prussima pressjoni osmoticu cum'è u fluwu intracelular, affinchì quandu quandu si metti nantu à a mucosa chì a moisturizeghja è suavanu bè, faciliteghja a testa seca è porta à l'aumente di a secreziunzione bronchial.

A suluzione inalitazione in più in u cuncentrata (3% è 4%) hè raramente utilizata.

U sodium chloride ùn hè micca cunsigliatu per inhalazione di u vaporizzariu, perchè in questu casu, u salone solu, è a inalazione hè stata uttinutu solu da u vaporitariu.

Cume l'usu di clorur di sodiu per inalazioni?

In forma pura, u cloru di sodiu per inossu cù a toscia è u friddu si usa pocu à pocu, u più spessu si hè pensatu à u cultivo di certi medicazione. A salina spuntà hè aduprata per a ripruduzzione di e seguenti categurie di droga:
  1. Broncholitique, questu quì, eliminendu u spasm di i bronchi, in particulare - cù l'asma bronchial. Questi droghe sò Astalin, Berotek, Salbutamol.
  2. I drogu Mucolytic for liquefying flem and facilitating expectoration of toss. Questu, per esempiu, Ambraxol, Bromhexin, etc.
  3. Antibacterial e antiinflamatori, in u malfettu di i malatii infizziosi di l'organi ENT.

Sodium chloride per inalazioni in un nebulizatore

A maiò spessu, a salina hè cunsigliata per inalazione cù l'aiutu di un nebulizatore - un inhaler, in a camara di quale un nebulu d'aerosol hè furmatu da un ultrasound o di l'aire compressiu da u liquidu. Inalati sò realizati 3-4 volte à ghjornu è, secondu di a droga, una inalazione di 2 à 4 ml di salina.

Tali inhalerati sò assai efficausi in trattamentu:

Ma deve esse ricordati chì in i malatii di a laringe nebulizeghja u trattamentu hè ineffittivu, perchè e particulate petite ùn si mette nantu à i muri di l'attitudi respiratorii più altimini, ma sia chjappu in parte più bellu di elli. Dunque, in i malatii di a nasofaraniè, per alcuni l'effettu terapicuu desitvutu, deve sceglie un inhaler.