Chì ci manghianu i peccati?

Ogni cosa vivenu anu u so propriu caratteristiche, i culura d'indi ùn sò micca escepzione. Fortunatamente, ùn deve micca bisognu speciale, ghjustamente u patrone di questu animalice graziu chì deve esse capiscenu chì si faci riferisce à l'erbivore, perchè u principale in a so dieta hè grass, fenu è pezzi mixte. L'altri prudutti sò un bonu aghjuntu à l'alimentariu, ma ùn pudemu micca sustituitu à u pianu principal. Fighjemu una fighja attentiva à u prublemu di l'alimentazione di i nostri mascari maravigliose, chì anu interessatu particularmente in i principianti d'amatori d'animali.

Chì pudete manghjà i porchi?

  1. Granu . I prufessori recomandani dà i pate di avena, anche sti animali anu manghjate ancu bè, girasole, corn, cebi, fagioli (pruggi, lente), soia. Se parlemu di corru, po è ponu offre à i so attelli in a cob, finu à ghjugna à u stadiu lettuce. A strada, sta pianta hè adattata per u furzà, hè una frutte spicca è gustosa. S'ellu hè pussibule ripiglià e ghjunghje di u girasole in u stadiu di a cera di lettuce di maturità, ùn lasciarete micca - hè un bon trattatu per i cobi.
  2. Pane . Molte parechji si dumandanu se possu per alimentà questi animali cù u pani ordinariu. Stu pruduttu hè digestionatu in u stomacu assai tempu è in quantità grandi ancu prupone in fermentazione sbagliata. Hè megliu d'offre pezzi di pane currente. A volte ci sò imbuccati in u latte, duminendu à e femine in mutanti. Ma questu u pruduttu remplite rapidamente, è di nutre à e porghje.
  3. Chì i frutti è di i vegetarii sò guate pigghi? Aduranu manci dolci in ogni forma. U fruttu seccu pò esse imbottitatu o foglie. Ma ùn si scurdate di taglià a tagliu di a rotunda nantu à i frutti. In generale, hè dispunibule d'offre e frutti è vegetale in picculi fette. Per una seduta, un porcu hè stata di manghjà una quartafuela di una foglia di colti, a taglia di un dettu d'un pezzu di pepite búlgara, una foglia di lettuce micca più cà una palma, un cìrculu di carotta. Hè esoticu ùn hè micca megliu di spirimintari, soprattuttu ùn sapendu cumu pò esse affettatu a pet.
  4. Ei cunigine necessani vitamine? Per ùn puderà invintà a vostra formula, hè megliu à cumprà cunsiglii di vitamina prune ("Vita-Sol" o similar). Vende similar products in tartine. Inoltre una bona aiutu à a materia di ricustruisce vitamina C hè una grassa verde o quattru olegi.
  5. Rough forage . Branches di lignu è u fienu si aiutanu à rutà i renti e sirvule per sustene a microflora vucabule, abbandunonu e scagghi. Inoltre, u fogliu sullivazione pianu è pò esse in casu d'abbandonà u appartamentu per un pezzu tantu di mette in a bacchula cù u marghjulu. Ma avete bisognu di vede chì ùn si pò micca mutu. U frasinu cun u moltu hè periculoso per pettu.
  6. Quantu deve manghjà un guine pig? U fioccu è u grassicà lascià in l'alimentatore constantemente, cum'è l'acqua neve. Ùn hè micca cunsigliatu per starve i porchi. Hè megliu alimentate à u stessu tempu 2-3 volte à ghjornu. U percentuale di l'alimenti di granu devia esse à u 30% in a dieta di i guinea pig. Per esce micca questa figura ùn hè micca imposta micca pruvucari l'obesità.
  7. Chì ùn pò micca manghjà i peccati? Scacciate da a dieta i seguenti prudutti: salsiccia, u casgiu, col culminate, documenti, carni, frutti tipichi o immubiliarisi, alimenti chì anu tracci di moltu o putrefazioni. U latti hè datu à l'animali solu durante a lagnanza. Ceramichemu qualchi pianti poisonous per cobaye - henna negra, dope, celandine, poppy, liri di u vallée, briskness.

Spessu, sti animali si pèrdenu di u trascuranza di l'òspiti è di l'alimenta, chì anu da a to table. Mimmià cù fritte, cioccolatu, pesce o dolci, spiriminta cù i foglie di i pianti interni, risicate a risparmià tombu a vostra petite. Bastamente, ciò chì i peccati d'indinia, avemu dettu. Se mantene a cage pulita è aderiscenu una dieta razzone, ellu ferma più in piacè cù u so cumpurtamentu vivu è alegru.