Hat head

Ancient Russian headdress femminile kitschka - un tipu di un yunque . A maiò parte ha avutu a forma di corna, più raramente - scapula o gattu. Utilizà e so maritaru, a prima volta ind'i u ghjornu di a nuvola, è dopu uttene guardatu è aghju nantu à e grandi vacanze. Questu kichka, brocaded, festiva hè stata fatta di materiali ricchi è decorata cù perli, peddi, modelli.

Ciò chì piace una kichka femina?

Kitschka - ùn hè micca tutta a capelli, ma a parte più nica. Cum'ellu era attentatoghja direttamente nantu à i so capelli è di cuddà cun elli, u so nome siconda hè una banda di capelli. Hè statu capaci di dà una forma ferma cù inseriti di scorchera di u beditu.

Pusendu un tufu nantu à a so testa, amparà u so capeddu davanti à questu tile, un corpu longu hè stata chjucata nantu à a so testa, rimettechji volta cù i corne. Appressu à a so porta un slip - una strapula di velvete retangulatu cù una basa di cartunità per rigidizza. E quì sopra à tuttu questu quì face una borsa intima, cù brodata.

Perchè avà esse assai impurtanza attaccati à u simbolicu è parechji amuletini, tutti i patroni nantu à u kitsch usà a carrega semantica. À quellu chì era pussibule di stabilisce, à quale a famiglia pertenece una donna, induve vene da, ciò chì ella faci. E più infurmazione nantu à a profonda à u misteru di u nascitu è ​​u misteru di l'esseru, cunnuscenza chì era currettamente herdita da generazioni à generazione, essendu proteczione uriginale di l'attaccu di l'spiriti maligni.

U cuckoo curnutu à l'età, e donne eranu rimpiazzati da un scimmia. Ma ancu quandu i kitschki anu rimpiazzatu da i bianchizzi, a tradizione di ligà a cunsiglii di u fronte di a testa in a forma di corne, simbulizendu a cunnissioni di a donna cù Bereginya è e forze d'altri, era cunservatu.

Beautiful kitschka era particularmente cumunu in parechji pruvinde russii - in Tula, Ryazan, Orel. U primu suglimentu di si trova in u 14 ° seculu, ma in a regione Voronezh, stu capu era tradiziunale per a casale finu à i 1950ini.