Inflammazione di i pulmoni - sintomi in i zitelli

A frasa "pneumonia" è u terminu "pneumonia" sò sinonimichi. Ma in a vita di u ghjornu a prutezione di chjamà a malatia sola pulmonía. U terminu "pneumonia" hè utilizzatu, prima di tutti, da i duttori.

Cause di pneumonia in i zitelli

Inflammazione di i pulmoni hè una malatìa cumuni, freqüente in i zitelli per i peculiarità di a struttura di u sistema respiratorju. In regula, a malatia hè secundaria, questu, una complicazione dopu l'infezzione virali respiratorja aguda, a gripe, bronchitis, infezzione intestinali, causata da numerosi bacteriasi, cum'è streptococci è pneumococci.

Questu hè un parente cumuni. Ma ùn tutti ùn sapunu chì a pulmonía pò ancu esse dopu una frattura, dopu una gravurazione severa è una ardenti. Dopu tuttu, u tissue tissutu puliticu, in più di a funziona respiratorja, faci ancu a filtrazione di sangue, chì neutralizeghja i prudutti di decadenza è e diverse sustanzi leschi chì sò furmati quandu i tissuti morse. Inflammazione di i pulmoni in i zitelli pò esse per via di malatia di u cungiitalu, immunodeficiency, è in nascita, per via di ingestazioni di u fluidu amnòticu durante u travagliu.

I sintimi di pulmonía in i zitelli

In i zitelli, i signali è u cursu di a pneumonia dipendinu direttamente di l'età. U più chjucu u zitellu, the less obvious they are, cum'è i zitelli più antichi. Ogni friddu pò esse diventatu in pulmonite causa di u fattu chì l'epitelu infanti, infundutu i vetri, hà una struttura solta è solta, è faciule facilmente virus.

Sputum, chì hè assignatu u rolu di protettore di u tissutu pulmunale, stalla a realizà e so funzioni. Hè diventata più viscuvule, cum'è chì u corpu perde u fluidu a causa di a temperature aumentada, è accumincia a tlufeu i bronchi, facennu respira difficult. In u focu di l'obstruczione accumulate microchii patogeni, è in questu locu a inflamazioni accumenza.

A temperatura di u corpu pò esse in u 37,3 ° - 37,5 °, è ponu risaltà à 39 ° è sopra.

Una tezza prolongata, in prima secca, è da palla, hè quasi u principale principale di a malatia. Quarchi cosa ci pò esse u dulore in u pettu, ma à una età maiò, un dolce in u corpu.

Allora, quandu, in u sughjettu di un friddu cumuni, u zitellu persiste sempre a temperatura di più di trè ghjorni, hè cunsigliu di chjamà u duttore chì hà da esse diretta u zitellu à una radia-X. Perchè hè cun u so aiutu chì u diagnosticu di "pneumonia" hè fatta.

Trattamentu di pneumonia in i zitelli

Cum'è cù u trattamentu di l'internu di i friddi, a cunsiderazione degne deve esse dati à e cundizzioni in chì u zitellu hè in trattamentu di a pneumonia.

L'aria era bonita è nuttata. Se ùn avete micca un umidificatori di l'aire di a famiglia, pudete aduprà u metudu simplice di cuntenienti di acqua da a stanza è di colpu di u pilu di u pilatu di i praticidi. Aria ùn avia in nustru casu serevanatu sappiutu, perchè più più licitu pèrdite u zitellu. A purità di u lavu umitu di ogni ghjornu deve esse fattu senza l'usanza di sustanzi chimichi.

U regnu di beju debe esse osservatu bellu rigurdamenti per evità a deshidratazione è l'intrugliu di u corpu. Pudete tene qualche liquidu in una forma caleva a u to figliolu.

A temperatura sottu à 38,5 ° ùn si spende micca di e extravaganza, per ùn intervene micca cù a pruduzzione d'interferona, chì battete a malatia.

A pneumonia bilaterale è unilatale in i zitelli sò trattati ugualmente.

U trattamentu principali di droga per a pulmonía hè di piglià antibiotici. Assignate in forma di pillettes, suspensjonijiet o in injezzioni intramusculari, secondu a gravità di a malatia.

I paisani deve ricordà chì a pneumonia in i zitelli, in particulari u pettu, hè una malatia seriu. E, se tratta in modu incorrettu, hè mimitu cumplicazioni. In generale, u trattamentu di i zitelli i zitelli hè realizatu in un uspidale.