Museo Nazionale di Storia


Unu di i musei più grandi è ricchi in Albanese hè u Museu Storicu Naziunale, situatu à a cità di Tirana . Hè coltu di circa 5 mila esposizione, chì intratteni ogni tappe di u sviluppu di stu paese.

Storia di u museu

U Museu Storicu Nazionale, situatu à a cità di Tirana, hè statu apertu u 28 di uttùviru 1981. Per a so custruzzione fù sceltu u quadru cintrali di a capitale Albanese - Skanderbeg Square . A proximità di u museu hè struitu un hotel internaziunale di 15 stati, chì hè l'edifiziu più altu di u paese.

Funzioni di u museu

U museu di storia nazionale di Tirana hè un enormu edifiziu, distinatu da a solemnità è in u listessu tempu u silur rispettuosu. Tutti l'ambienti è l'atmosfera sò imbueddi di u spiritu di l'Unioni Soviètica. U salottu di l'antifascismu Albanese dedicatu à a Siconda Guerra Munni hè drittu. U so adornamentu hè una grande pittura monumentale, chì detica una scena di battaglia cù i fascisti.

Prima di vultà in u Museu Storicu Naziunale in Tirana, avete bisognu di sturianu à pocu tempu studiatu a storia di l' Albània . U fattu hè chì tutti i tesighte sò firmati solu in a lingua albanese, cù esvete da i vie artefacturi, cum'è u mantellu di Khoja. Cusì, hè megliu di riservà una scursioni o per apre l'basi di a lingua albanese.

Esibizzioni di u museu

U custruzzioni di u Museu Storicu Naziunale di Tirana hè stata sustinutu in u stilu di u realisimu sucialista tardu. A so faccata hè decorata cù un grande panel di mosaicu chì si pò vedà da ogni parte di a piazza Skanderbeg.

Ci hè più di 5 mila spiegazioni interessanti chì dicenu di a storia difficiuli di stu paese. Eccu sò mappi, armi, stati, giardini anfora greca, una macchina di tipografia è ancu un anticu collarinu di denti. Per accodà a coletta sana, i pavellioni seguenti sò apartu:

U pabellone di u Museu Storicu Nazionale di Tirana hè dedicatu à a storia albanese. A più di 4 centu troches archeologiichi sò esse exhibiti quì, sottu u periodu da l'era paleuliticu à u seculu passatu di l'antichità.

U pabelluni icunoluluggìa fù apertu dopu à l'altri - solu in u 1999, ma questu ùn impedisce micca di diventà grandi pupularità trà i turisti. Quì sò ricunnisciute 65 icons magníficosi, pitturati da i megliusiani pittori Albanese in i seculi XVIII-XIX. Invece una venerable età, l'icone sò in cundizione eccellenti.

In u tavulu di a Medievu di u Museu di Storia Nazionale di Tirana, i cullighjenti sò colti chì dicenu di a storia di u paese finu à u 15 seculu.

Un pabellone etnograficu fù ancu apertu in u Museu storicu Nazionale di Tirana. Ci sò un'altra articuli trovanu in e tumbetti di Selka. Tutte l'exhibiti sò pertendu à u III seculu à aC è perfetanu l'espertu di a cultura preistorica albanese.

Cumu ghjunghje?

U museu di storia naziunali si trova in a cità di Tirana in u nordu di a piazza Skanderbeg. In seguente à a chiazza sò i strade di Pruga Ded Giu Luli è Bulevardi Zogu 1. Pudete alcuni u museu da u trasportu publicu , seguitu da i scadenzi di Laprake Instituti Bujqesor o l'Estadu di l'Autobus Kosovo.