Sulidarità di a donne

Ogni cumprenda a parola "solidarità" in u so modu. Perchè qualcunu hè sustegnu, aiutu, qualchissia crede chì vene bisognu di cunnosce cusì com'è una rilazione propiu accunciata. Parechji sò un rumore di a frase "sulidarità masculina". E ùn importa micca quantu lamentable si sona, ma a solidarità, ligata à u sexu giustu, si ncuntemu menu è menu spessu, o mai. Intendemu di capì ciò chì a solidarizazione femina hè.

A solidarità di a donna hè un fenomenu spettaculu chì anu un putenza putente chì questi unte. In u risultatu, ci sò scopsi o scopsi. Hè cresce chì a solidarità di a donna hè caratteristica solu di muzhenenavistnitsam. Certi palòti cunfirmanu chì a solidarità femina esisti quandu l'amichi cudduselli deve esse scarsciuti di l'altri davanti à i so mariti o parenti. Questu, probabelmente, hè cunsideratu un casu excepitu, quandu l'amistat femminile ùn hè micca minacciata da a distruzzione. Ma questu dura finu à quandu l'età di l'amici di a donna ùn cumincianu micca a circà e so cumpagni, affinchendu micca di dividisce l'amanti trà l'altri, si disputavanu. È ancu hè difficiule di chjamà solidarizazione.

A solidarità di a donna è a solidarità di l'omi, chì hà una diversità di definizione è e radichi. Eccu dui cuncetti sò micca bisognu di mette. M'arricordu una accordu biera à risponde à questu:

  1. In u casu di a solidarizazione di e donne: a donna, chì ùn hà micca passatu a notte in casa, spiega questu quì dicendu chì hà da passà a notte cù un amicu. Quandu u maritu cumincià à scaccià i so amichi, in a risposta di tutti, ellu sente chì ùn hà micca avè.
  2. A solidarità maschile es manifestarà in questu modu: dopu chì a mullisa chjamà tutti l'amichi di u so maritu, anu da sente chì: tutti anu cunfermatu chì avia durmiu cun elli è trè rappurtarani chì ellu viaghja à visità.

Questu hè un cusì vivu di ciò chì hè l'aiutu mutuale trà e donne è l'omi. Un omu hè sempre listessu per dà una "manu aiutata" è questu hè duverevule per u fattu chì in un nivellu subkonzirvatu, si prumessa à ottene l'assistenza futura di questi chì hà cupiatu in u mumentu adattu per elli.

A sua volta, a solidarizazione di a donna sempre esisti, Mentre ùn circate micca in i detrimentu di i interessi è i pusizioni di a donna. A solidarità di a donna domina emozioni è in parechje male prublemi sò culpè. E in questi casi, pareva chì a solidarità trà u sessu dèttu hè nunda più chì l'oppurtunità di ghjustificà cun l'aiutu di a maiuranza.

Per sintetizà, vogliu dì chì "a solidarità" hè più inzerta in l'ambienti masculi. Sò solu ponu aiutà l'altri unselfishly, cum'è i spettatori, aiutendu à l'altri in i listessi situazioni. E questu ùn hè micca a falla di a donna, solu pensandu à l'omi è di a donne hè una picca diversa, chì prupone un altru entendre di "solidarità".