Quandu mi pozzu lavariu?

U primu paese di un zitellu culmu novu hè un veru ritimu per a famiglia sana. I giuvani parenti sò assai preoccupati di cumu si u zitellu a reaghjera à i prucessi di l'acqua, cusì u spaziu u primu cunnizzioni cù l'acqua si spende cù averebbe, è ancu parechji averebbi. Dopu tuttu, da u primu banciu dipende quantu u zitellu trattà i prucessi di l'acqua. Cumu avemu intrappu annunziatu quandu pudete aduprà à stallà un carino novu è e funziunalità di sta prucedura.

Quandu hè megliu per lavà un baby?

A quistione di u tempu di u primu ghjornu di i ghjovani parenti hè assai impurtante. Qualchissia chì digià in l'ospitalità di maternità si prova à lavà u corpu di u zitellu in u lavu, è qualchissia chì arribata a casa tene d'aspittà cù un bagnu. L'ostaculu principali per esse acquisto l'acqua hè u zingia dispertu. Ùn ci hè cunsensu in stu tema. Certi pediatras crede chì unu deve esse aspittatu chì u zuccadoru guariscenza, mentri àutri chì dicenu chì, si lavbe u zitellu in l'acqua foglia è a scorcia d'arbe, pudete fà in i primi ghjorni dopu a purtata da l'uspidale.

U tempu di u ghjornu per natà hè sceltu da i genitori. A maiò spessu, a prucedura di u bacinu hè realizatu in a sera prima di andà in dorme, perchè l'acqua calda è rinfrescante cù decucchi d'aromi calme u sistema nervuu di u zitellu è prumove un bon sonnu.

Comu accumincià a natari un novu?

  1. Pensemu, ùn hè micca bisognu di dì chì u bagnu si deve esse lavatu.
  2. A temperatura di l'ambienti in a stanza induve u prucessu sarà esse dichjaratu ùn deve micca sottu à 24ºC.
  3. U bagnu hè furnutu cù un slide spiciale per a natari , nantu à u quale u zitellu sia stabilitu, perchè a so faccia ùn sia micca in l'acqua.
  4. Hè assai impurtante chì u primu misi di u zitellu avissi a essiri bagnati in acqua cuciata è a scorcia d'arbe. Sicondu u segondu mesi, l'acqua ùn pò micca esse fritto, ma i caldi avissiru cuntinuà à coccu. Per preparà a decoccultura di l'erbe a più frequenza di l'usu di camomile, calendula, stringa, mint è pianta.
  5. Ùn aduprate micca sapone è shampoose per unepto 1 month, pudete selezziunate i zitelli, ma l'utilizanu nè più di 1 ora per simana.

Prima di praticà, sempre deve a mediu di a temperatura di l'acqua è assicurazione di 35-36 ° C. Per annunzià u zitellu in l'acqua, duverà esse impannatu in un diaperu per ch'ellu ùn si scanta. À u primu, i zitelli di u babbu ci sò immersi in u zitellu è seguitatu da a so reaczione, se ùn ùn si scanta un discutenzioni, poi si sviluppa gradualmentu nantu à una muntagna.

Duranti l'acqua di u zitellu, avete bisognu di parlà, ferru, l'acqua e tene cù l'acqua. U zitellu vole dì chì i prucessi di acqua cuntenenu è piacè. A prucedura per u primu bainu ùn devenu esse più di 10 minuti, aduperu a durata pò esse aumentata gradualmentamente, sottu à 30 minuti.

Dopu a battaglia u babbu hè avvutatu cù una spugna in spugna o un pappagallo specie cù una cappucciu. Dopu a pazzu, i zitelli sò nutate cun grande vulintu è di dorme più longu è più calmatu ca l'usu.

Quandu ùn hè micca cunsigliatu di bagnate un novu?

Sapemu assai di l'aspettu pusitivi di i prucessi di l'acqua per i zitelli. Questu hè un putitu è ​​endintimentu, un augmentu in l'immunità. E vittite avà quandu ùn puderete micca bagnate u babbu?

  1. Di sicuru, hè strettu pruibitu di bagnu un zitellu si ha friddu, è più più cusì cun una forte frebba, perchè pò aggravate a so cundizione.
  2. Pustulianu i malati di a pelle sò ancu una contraindicazione per l'acqua.
  3. A presenza di manciate e ferite ùn anu micca permessu à u zitellu à paesi.

Cusì, se avete avvicinà u bacinu di u babbu novu, u babbu ùn devi à teme l'acqua in a vita più tardi, è dopu à l'imbottiture, un bon appetite è u sonnu sò furniti. Inoltre, l'effettu di rinfurzarà i prucessi di l'acqua l'aiutà à crescenu forte è sana.