Etiquette di cumunicazione

A persona hè sempre in a società, è questu implica a cumunicazione constante. Per esse in non-cunflittu, anu etiquette di a cumunicazione, à i raccordji chì avissiru esse esse listessi.

Etiquette di cumunicazione cù e persone

À questu tema, ùn hè micca scrittu micca di una doccia di libri, in quale ci sò cunsiglii per quasi ogni avvene di vita. È da tutti i fonti literari hè necessariu di rializà i principali, e più ricunniscenze significativu di a cumunicazione cù e persone:

1. Dale Carnegie, u creatore di a teoria di a cumunicazione, insegna ch'è u sicretu principale di i relazioni diretti si trova in un sonu simplice. Dopu tuttu, pò causà interlucutori pusitivi di l'interlocutore, crea una attitudine pusitiva. In questu modu, puderà purtà i ghjente stessu.

2. Espizjoni l-ewwel. Sta règula deve esse utilizata ancu quandu se cumunicà cù una persona chì hè sottu u so livellu suciale.

3. Pruvate d'esse chjaramente i vostri pensi, per evità u malincipente da u sociu in a cunversazione, è, in u risultatu, l'urìgine di u cunflittu. Prima è primu postu, stu cunsigliu si tratta à a cunvegazioni di una manera cummerciale.

4. I paisani sò ancu individueli, ma sò una piccula piccula, è per quessa, quandu trattanu di elle, parechji reguli deve esse ricordati:

5. Da u tempu à u tempu, chjamate a persona per nome. Dopu tuttu, per l'omu ùn hè micca u sonu più dulce di u sonu di u so nomu.

6. Aggiunzenta bħala semmiegħa. In a maiò parte di i casi, a gente volete esse intesa. Ùn stabilisceranu micca. Chì falà

Etiquette di a cumunicazione in Internet

In u prisente ùn sò micca stati règule di cumunicazione in cumunicazione in e riti suciali, fora, etc., ma questu ùn significa micca chì pudete cumportu cum'è un animali. Dunque, portanu à a vostra prisenza una quantità di ricumpunerazione chì aiutanu à trasmettenu u vostru puntu di vista à a cuscenza di l'interlocutore, creanu un ambienti amiche:

  1. Ùn sviate in u mondu di l'anonimatu. Pigliate chì l'altru finale di u filatu hè listessu chì tu, una persona vivente. Per quessa, quandu puderete scrive un missaghju, imagine chì avete parlendu à a face di u vostru interlocutore. Sentite vrigugnà di e vostre parolle?
  2. Etiquette di cumpurtamentu nantu à Internet è a cumunicazione implica seguità tutti i reguli chì vultate in u cumunicamentu in a realità. In questu casu, ricordate chì site in u ciberspitze, in parechji parte di quale ci hè leghje. Hè per quessa, quand'ellu ghjuvendu cun un novu tipu di cumunicazione per sè stessu, studià travaglià e so regule per ùn esse creà un ambienti d'ostilità. Hè per esse ingressu in discussioni nantu à e formi, sottumendu à un certu gruppu, appendràghjanu cù i so prublemi.
  3. Rispetu à u tempu è l'opinione di u vostru interlocutore. Ùn ùn disturbanu l'utilizatori per ragioni stupidi. Per parechji, u tempu di a rete hè assai caru. E ogni persona hà prublemi di scala diversa.
  4. Impussibule per creà una meritava figura à l'ochji di u to cumpagnu. Ùn avete bisognu di u tempu chì abbia tutte e reguli di grammatica. Scopra à spiegà a vostra opinione lòggica.
  5. Intruducendu a discussione di discussione, ùn falà à u nivellu di un esseru chì solu per quelli cursi pò cunvince l'interlucutore di u so propiu incorrect.
  6. Sì ùn qualchissia micca osservatu l'etichetta di parlà, questu ùn significa micca chì ùn deve micca esse tollerante di e so difetti, trascuratori di a st'articulu.