I catichi più caru

Se u so sonniu di avè un gattu in casa, avete prima stabilitu a so razza. Un cani di pedigree pò esse acquistatu da criatori, mongrel - cullò nantu à a strada o cumprà in u mercatu. Ma se vulete cumprà un inusual è ancu un felice raru, preparanu a quantità approprita di soldi - questi animali sò assai cari. U prezzu finali dipennà parechje fatturi: a razza è l'età di u cat, a prisenza di i tituli, a classe di a petite è, sicuru, a so apparizione.

E avà avemu cunnisciutu da qualifiche di i catichi domestichi più caru è scuperta chì unu hè a rarità.

I catichi più caru

  1. Allora, u più caru di u mondu hè un gattu di a razza savana . Questu hè un grande animale cù paffi longi, s'assumiglia à un catucci salvaticu. Ma l'apparenza, cum'è secondu cunnisciutu hè ingannevule - savana hè una criatura eccessionale è criatura domesticale. Tali cani sò di 15 à 35 mila. e.
  2. Toyger hè un gattu d'un tigru colore insoliticu. Dapoi u 1993, i criatori sò travagli in i razzi genitali di i misgi chì pareanu i tigri in miniatura. Finu à quì, stu scopu ùn hè micca stata assicuratu, ancu s'ellu hè statu pussibule ottene di tezza caratteristica di i tigri. E sta razza hà avutu u so nome da dui parolle - tigre (tigre) è ghjucatu (toy) - un tipu di tigre di giovani custituisci da 1 à 15 mila dolar.
  3. Cat Chausi hè un inguernu di i misgi di canna salvatichi è affettuate domesticati. Quessi sò dispunìbuli bè dispunirevuli bè à 10 kg, è a so aspettu hè un pocu cum'è un trot. In ogni casu, u chauzy hè un gattu assai sociable è pacificu. Pudete cumprà à u prezzu di 1 à 10 mila dolar.
  4. Aproximatu questu hè u costu di i misgi di Bengala . Hè ancu una razza intellettuale - questa ora di i misgi Leopardi asiatichi chì anu cù i misgi domestici Abissini è Burmesi. I gatti di Bengala sò cumpagni cagiunati, animali dedicati è assai responsivi. À u listessu tempu, sò sempre attivi è esse di assai attenti. In quantu à l'apparenza, per l'animali di sta razza hè carattarizatu da un corpu grossu gruffu di culore "leopardo" macchiatu.
  5. È assai raru, è dunque di costu (1-5 mila dolar), a razza di i misgi hè u Mau egizianu . Sta razza orìggini in l'Anticu Egittu è ùn hà micca sottupostata à cambià in l'ultimi 3 mila anni. Curiosamente, i manchie di sti felici ùn sò micca solu nantu à u mantellu, ma sottu à u so, nantu à a so pelle. Mau egizianu, cum'è u cat Bengala, ùn pò micca tollerà a solità è hè assai piazzatu à i ghjoculi attivi.
  6. U cat Singapore , per contru, hè in miniatura è assai eleganti: e femminili pisanu finu à 2 kg, è masci pisanu à 3. U so culore, chjamatu sepia-agouti, hè l'unicu in u standard di sta razza: hè un insolite odeo d'oru. Singapore ùn hè micca razza creata artificiale, si sviluppau naturale in Oriente. U prezzu minimu di un gatito singapurense hè $ 600.
  7. Una razza interessanti, derivata da mutazioni aleatorii, hè a Curl Americana . Quessi animali affissati aspettu parò à i so oghje si ne turnonu. A ripruduzzione di quelli felici hè fatta da molti picciotti, chì mettevanu di prezzu per elli in a rigioni di 1-4 mila dolares.
  8. U listessu tipu di catelli di a razza Munchkin sò cum'è costu è nè menu piacevule. Ci hè più curtu, 2-3 volte volte di più, e poveri, per quellu chì sò spessu callati dachshunds. Munchkin - una razza ottinutu in l'Amélius in u risultatu di una mutazione.
  9. U catapulte di Chocolate Chjesa hè ancu populari, chì pò esse acquistatu per 3000 cu. U so nomu venenu da un santu raru di capiddi animali di sta razza. I gatti di cicculata sò assai pochi oghje.
  10. Concludite i top ten catati più carchi. Hè una razza d'animali semi-furiani chì si sò urigginati in Turcu è hè cunzidiratu un tesoru naziunale ("razza aborigine"). Van - un gattu assai grande cù biancu com'è lana.