Cumu u transplantamentu di i peonii in l'estiu?

Quale hè di noi chì ùn cunnosci micca chì peoni parianu? Questi fiori fragranti brillanti adornanu i nostri leoni di fiori è i giardini di fronte si sò longu di diventà una parte di famiglia di u paisaghju. E ancu s'è questi fiori sò cun sinistenzini, ùn anu micca tollerà a negligenza in i so care. In particulare cunseta una operazione impurtante cum'è un traspuranzione di pioni. Pi quantu anni ùn pudete micca micca trasplantarii i pidonii è à quale tempu hè megliu incuntrà à u traspline, è u nostru articulu serà dedicatu.

Quandu seghjulei i piene di trasplantà?

Hè postu currettamente è riceve una cura regulare, un arbulu pò sviluppà in modu sicuru è fiori in u stessu locu per 10-15 anni. Ma se l'arbulu hè cultivatu incorrectly, per esempiu, eccessivamente o micca prufundamenti, serà necessariu trasplantà in u futuru vicinu. U signu di a necessità di trasplante à u floristeriu serà l'apparenza di l'arbulu - un arbulu incaricatu incorrezzu spina, dolce, criscinu pocu è, più impurtante, i fiori da ellu ùn esce micca.

À quale tempu avete da rimpiazzà i peonii?

A longa pratica di pioni in i cundizioni domestichi dimustrava chì u megliu tempu per u trasplante hè a fini di l'estiu. In l'ùltima d decenniale di l'agostu, i peonii accumighi bè nutrienti per piace i prudutti di ciuri è di ciumi di crescita per a stavene chì venenu, è esse direttamente di aduprà u sistema radicali. Hè in questa ora chì i pioni trasplantati anu maiò chances to safely raghenarè è anu più forte davanti à l'iniziu di u clima fretu.

Hè pussibule à trasplantari pichonii in altri mesi d'estate, per esempiu, di lugliu? I pruduzzionisti sperimentati sò sicuri - senza avè necessariu un peoni ind'u questu pianu ùn deve esse alarmed. U fattu hè chì i prucessi chì si sò in pioni in i primi dui terzu di l'estiu sò cunparite cù u gravidenza - i pisoni accumuleanu nutrienti, formanu i riti. Per quessa, ùn anu più a capacità per aclimatizà à un novu postu di putere.

U traspurtimentu di pioni chì crescenu in a pianta aperta in u giugnu è di lugliu pò esse solu per esempiu, per esempiu, quandu e so radiche sò vittimi di mole o rosi. À a listessa ora, ci hè una probabilità alta chì un arbulu di migrazzioni untimemente micca surveghjanu. Ma, facemu un riservazione quandu l'ochju si fa riferisce à l'arbuli di pioni chì crescenu in a pianta aperta. Peonii cumprati in fiori in crescente in pote, pò esse trasfurteratu in u terra aperta immediatament dopu à fioritura. In questu casu, duveranu esse pianificatu cù una bagnu di terra chì sò in una pignata.

Hè ancu pussibuli un traspurtimentu di paese di primavera, ma à u listessu tempu u boscu ferma sta debilitatu da un pezzu tantu, ciò chì significa chì hà bisognu di più cura è cura di cura. Inoltre, i pioni replanciatu in a primavera à l'estiu ùn si ciurenu.

Quante hè per transplantarii lumi in u veranu?

U prucessu di rimpiazzamentu di i pioni in un novu postu in l'istante hè stallatu cusì:

  1. Per 10-14 ghjorni dopu à u trasplante, accumincianu per preparà a fossa. In u locu chjamatu pughjenu l'imaghjini in a tene 50 * 50 sm è correlemente cù l'acqua. Se ci hè bisognu di prisintà a capa di drenagiu - fate l'aghjustate pidà per altru 15-20 cm.
  2. Immediatamente davanti à u trasplante, i fossi sò chini di una mistura di terra di giardinu, pururu , humus, fraschi, sali e superfosfat.
  3. U passu prossimu č selpinglyu sguardi nantu à l'arbuli, circunghjini micca di fà danni i risiziu. Siccome per l'arburetu di più di 8 anni, hè questu un travagliu difficiule, hè preferitu d'utilizate un furcede invece di una pala per questi scopi.
  4. Extracted from the ground, u rizoma hè chjuccatu da u pianu è cura cù cura di e siti rotulati è dumandati. I taglioli sò trattati immediatamenti cun una solu suluzione di potassiu.
  5. U rizoma hè divisu in picculi gruppi in tale manera chì nantu à ognunu di elle ùn sò 3-4 fogghi left.
  6. I littri sò colpi in i fossi di i rizzi nantu à u so ribellucci sò à una prufundità di 5-7 cm.
  7. U pezzu di pianta sò cuparti da a terra, ligne cuscogliu cù e so mani è reginu assai.