Hosta - trasplante in u vaghjimu

Hosta (secondname di a funzione) hè una pianta perenne di a famiglia di u lisu cù grandi foglie assai densi. Hosta hè assai populari nò solu per a so bella fioritura, ma ancu per l'ornamenti di e foglie. Queste qualità sò assestati perfettamentu in u paisaghju: a pianta hè cumminata cù l'altri fiori, arburi è arburi, inclusi i frutti di u coniferu. Hosta - pianta antropologica ùn hà micca bisognu d'assistenza speciale è benestanti l'inguerni friddi, carattaristicu di a zona climatica temperata. In ogni casu, a pianta decuralizate pò ancu tollerà u caldu elevatu à l'estiu si hè piantatu nantu à una zona in u sombrezzu, postu chì l'uspitalu pertenece à i pianti d'omicidia è ùn pò micca tollerà raghjonu direttu da u sole.

Cumu multiplicate l'òspite?

I ospitistichi multiplicate e manni, ma hè più faciule chì multiplica a pianta dividendu l'arbulu. Per fà questu, deve sceglie un arbulu ben cunnisciutu. I traspurteri ospitanu sò megliu fatti mentre a pianta hè bella ghjovana, ottale se a so età hè di 4 à 6 anni. I Agrotechnists crede chì l'albergante pò esse trasfurteratu solu s'ellu necessariu necessariu, chì hè difficiule di tollerà trasplante, dopu à quale a pianta torna a pagarà assai è perdà a so magnificenza per un pezzu longu. Ma spessu u mistieru cresce assai chì interfere cù u crescita normale di l'altri fiori in u cassa, po esse hè una bisogna objetiva per riduce l'area di creazione di l'arbulu. Ancu traspurtere à l'anzientu, hè bisognu di cunzidramentu cunziddi lu postu di a so nova crescita, per ùn esse l'esposizione di a pianta à un prucessu cusì disgere.

Quandu hè megliu trasplantà l'ostinuzzu?

U tempu più favorevule per transplantate l'anziani hè primavera, quandu i ghjovani rimintani parvenite da a terra. Pudete trasplantà a pianta è tutta l'estiu. I jardinieri sò intesu interessate in a quistione, pudete trasplantà l'ostinuzzu in u castagnu? I traspurtassi ospitanu in u castagnu pò esse fattu, ma hè chjaru cumu fà à l'iniziu di staghjoni. Ci sò varietà di pianti ornamentali, chì sò suggetti solu à u traspurimentu di u vaghjimu per u fattu chì ùn anu micca raviglie in a primavera. Eccu i variità Tokuda è Zibold è i so ioghji.

I termini di u traspurimentu di u vaghjimu sò limitati: da a fine di l'aostu à u mezzu di sittembri. Per esse a pianta per arrubalari, si furtificà è fate acquistu di u clima fretu in un novu postu, averà almenu un mesi.

Cumu dividisce u cumandante?

L'albergbi di u bughjone sò scavi tutru cumplèttu, u pianu hè sfucatu da e so radiche. L'estremità di e razzi sò ridette (hè fatta pè rejuvenate a pianta). U rizoma hè cutatu cù un cuteddu è raccapri cù e mani. I prughjetti di u giardinariu cunsiglienu u trattamentu di i siti culatta cù a suluzione o solu fungicida.

Cumu trasplante l'uspitalu in u castagnu?

Prima di cultivà una pianta, hè bisognu di determinà u postu di piante. L'addevi prefire u lighjornu, terrenu fertili, cun un nivellu mediu d'acidità. S'ellu si in u spaziu di giardinu di u solitu pesante, argini, hè necessariu di strutturà a terra, introducione sienza, rotolo serradi, turf. Uni pochi di prima di u trasplante, u locu di u giardinu, induve hè planificatu per pattene à l'usteriu, averebbe esse acquistatu.

Per u sbarcu, un fogghiu hè preparatu cù una prufundità circa 40 cm, una struttura di drenagiu hè fatta, postu chì l'uspitalu ùn pò micca tollerà a svampata di u locu. I radichi di l'atterra sò assulutamente sticati è pusati di modu chì ùn sò micca vacanti sottu. Sì parechji pianti sò piantati, a grandezza di l'urale adulti devanu esse cunsideratu: chjuchi chjuchettate à una distanza di circa 1 m, chicchi medius - 0,5 m, è variità nanu - 0,2 m. U pozzu hè chinu di terra fèrtile, compaculée è abbundante. U codice di radicali, chì deve esse situatu à u livellu di u livellu, hè tutte di humus o turf.