Lechju cù pasta di tomate

U Lecho hè spessu una buchja per l'invernu, chì include u pumadoru, a cipudine è u campanile. I vegetali sò chini di salsa di tomate calza nantu à u sucu o à u paste di tomate. In i ricetti di avanti, vi cunsiderà quellu quì l'ultima opzione.

Receta beddu cù pasta di tomate

Ingredients:

Preparazione

In a cunchiglia dilute u paste di u tomate cun l'acqua è mette a messa in u focu. Quandu u salsa di u tomate chè vo fate fogghiu, staghjone cù u salinu è u zuccheru.

Mentre a salsa hè fritta, fretce a cipolla in pezzi petite. Inoltri, tagliate u pezzu búlgaro è cunglite tutti l'ingredienti in a salsa di tomate.

In una padedda, caliemini l'oliu vegetale è frittile nantu à e carota cù funghi finu à u doratu. Dopu, l'ingredienti frischi cù l'oliu vegetale sò trasferitivi in ​​una panura cumuni è a salsa di u tomate. Purtate a salsa à un foglie è fucinanu lece cù pasta di tomate è carotta per 25 minuti. À a fine di a cucina, aghjunghje l'acitu.

Ogni vitture in salsa di tomate pò esse sirvutu à a table calda, sùbitu dopu a coccia, pudete chjudarà è mette in un cuntaintu stampatu, è pudete ancu valdi nantu à frasi sterile è rullini pà l'invernu.

Lecho di calcinati cù pasta di tomate

Ingredients:

Preparazione

L'aghjunghjenu di tomate hè aggratu in l'acqua è mischju cù u salinu, u zuccheru, l'oliu vegetale è l'acitu. Pudete a salsa nantu à u focu è fateurà finu à fogera nantu à u focu mediu, andate dopu à vintu à 10 minuti, finu à chinu.

Intantu, principià a preparazione di i ligumi. U pebbera per u vacche è cù u pasta di tomate hè megliu per fashe aneddu o semirati, cipudine - in una manera sìmuli, zucchini è di pumati - cubi. Quandu tutti i ingredienti di i vegetali sò stati preparati, avemu da principià per pudè mette in a salsa. Prima venenu u pimentu è e cipudine, ci anu da esse boiled for 10 minutes. Allora aghjunghjenu i pumati è i zucchini è cuntinueghja a coccia di 15-20 minuti.

Preparemu u vacche è aghjunghje e spezie necessariu à u gustu, se ne necessariu. Pudete serve bedu immediatamente, ma pudete chjaltà per l'inguernu.