Un pasticceria unguica cun u casgiu cottage

Vi offrechji ricette per preparà ghjustu u pruduttu u tostante furmagliu in Ungheria cù quagliu cottage. Questu panificate, senza dubbitu, venerà è diventà a megliu opzione per una tazza di cafe da a matina o decorate una festa di tè.

Cuccureddi d'Ungheria cu queso casgacciu da pasta di pasta - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Prima di tutta a mantela o margarina, mischjà cun cìantu grammi di farina, rintra un pocu cun un piumente rotanti entre duie strati di film è piazzate u bar rectangular resultante per un tempu in a frigoristica.

Per opar, dissolve u levitu in u latinu quandu u zuccaru è lasciate viaghjà venti minuti in u calore. Allora aghjunghjite un oghje chjucu cù u zuccherinu è u salinu è una ghjuvanza, pour a farina tamanta è cumincia una pasta brutta. Lasciate durante una ora è media in calidez. Intantu, fferenu u furmagliu à a castagna è mischjà cù u zuccheru, u zucchero di vellerie, u ruscello di limonu è u ovu batte. S'ellu hè giornu liquidu, aghjunghjendu a pane di sémola o pane.

A pasta di massa addimata, puderebbe traslatu nantu à una superficie polvorienta, centru di a barà di a mantra, vintendu i spiculi di a massa è cun ligne curretta cù un envelope. Prudentamente roll it out, roll it up and roll it out again. Ripetemu a prucedura almenu duie volte. L'ultima volta si sparghjia a pasta per acquistà una capa annantu à cinque milimetri gruuxu, cut in chiazza cù un bracciu di circa deci centimetri, superimpuntene u riposu è cercanu e rumbini opposti cù u prugettu.

Pudemu i pasticciere nantu à una vaca di furmagliu oiled, aghju tempu per pruvà, d'una vintima minuti, è dopu copre cù una sguera indùstea ​​in un furna cale à 175 gradi à u gradu d'aspra.

A prontuità avemu lasciatu u casgiu frescu, è fretallu cù u zucchero in po.

Cuccumella d'Ungheria rapidu da pasticcerie preparata da casgiu cottage - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Scuprite u prucessu ferite, è poverà di scaccià nantu à a superficia di farina, per piglià una capa annantu à cinqui millimetri gruchi. Taglià tagliatu u pianu assicuratu in i quatri cun una parte di circa deci centimetri.

Per u riposu, rinfriscia u furmagliu cun un filtru finu o un saccu u licore à l'homogeneità, mischju cù dui ova è u zuccheru. Aghjunghjite a fiertà di un limonu, distìnguenu l'arduzzini da i dui ova restante, whisk in spina densita è aghjunta ancu à a mischju di cume.

Pudava una cuchja di pezzi nantu à ogni quatratu di a pasta è turnate i rinchjusgi opposti, liggeramente l'apparenza di l'acqua è a bracera per ottene a similitude di u sobre. Piacà i prudutti nantu à una pappaccia di focu cunsigliata, dà di dece minuti per una prova, è poi cunghje cù a griglia è stabilisce in un forru precuvenu à 200 gradi per quinze à vinti minuti o finu à u culore chjamatu.

A prus disponibilità aghju ciccone un pocu per enfilamì, aghjustemu u zuccherinu in pou è pudemu serve.