Diaghilev u meli hè bonu è male

Diaghilev meli hè una di e variità d'élite rara. Hè un altu valuru biologicu è assai proprietà utili. Diaghilev meli hà propietate unicu per a so cumpusizioni. Contene un cuntenutu straordinariu di vitamini , minerali è elementi biologichi attivi. U meltu staghjunatu cuntene 5% malati, 35% glucose è 40% fructose. U so qualità calibriu hè 325 kcal.

Questa ciao pò esse rossu-casanu, ma ancu ligeramenti verdi. Ùn pudere micca cunfundite cù altre variità, tk. Hè un sapori cusì dulce è piacevule. U gustu di sta manciosa hè persu, saturatu, pudete cuntà à i specìfici, à volte cun un postgettu caramelle è quarchi amargura. Dopu un grandezza di viscose, u melaghju Angélica cristalizeghja lenta. Dunque, u pezzu di l'invernu tutale pudarete tastà un medec d'affichu di liquid.

Chì hè ùtule à l'Angelica?

Propizziunzi utili di u meli angulare sò evidenti. Hè un forti antisepticu. Molti medichi practicanti a medicina tradiziunale, insistenu à u so usu durante tutte e persone di prucessi di bacteriala è infjammatori. Cum'è: tonsillitis, bronchitis, stomatitis, farinitis, pneumonia è assai altri.

Questa carenza aiuta à rinfurzà a immunità , aiuta à ricuperà dopu e longu malatie è dopu à partitu. Hè ricurdatu ancu per l'usu di l'angelo di angelo per a ipertintizza è a distrofija muscular.

L'usu di a melia Angelica hè essenziale, ma u dannu pò esse inevitabbili. Cum'è qualunqui meli hè un pruduttu allergique, i persone chì ùn si ponnu micca di u polistenu è i pianti facianu avè qualunque assai attenti à u so usu.

Cchi spessu, inveci di anella di Angelica, un ghjelu hè vendutu, chì hà sappiutu tagliatu è caramelizazione. Di sicuru, ùn murite micca di un pruduttu, ma ùn avete micca esce per l'avvisu mistenni. Per quessa, quandu compru u melatu, in particulari pà u trattamentu, hè bisognu di moltu cura.

Cume distingue Antofagasta luna di un falimentu?

Cumprà celli, ognunu voli chì sia 100% naturali, micca diluziatu è certamenti micca falanu. Ci hè parechje manere di verificà e celli per l'autenticità:

  1. Pigliate una picca giacca di u meli è trasfurmassi in a vostra pelle, per esempiu, nantu à u to putu. Dopu un pocu tempu, u meli naturali hà da avè assuciatu è firmà à fessi, è se vulete essere burlate, è a melaria hè dilujata ghjiru da zuccherinu, invece u locu chì si strufinite sarà peggy.
  2. Un lápiz chimicà aiutà à calculà a prisenza di u sciroppu in u melu. Fine è mette in una gościa di meli. Se a goccia si facianu bagnu - u melellu hè dilujatu.
  3. In una cuchja di meli, prumesse un pezzu di pani à 10 minuti. Se u pane prugna, a melia ùn hè naturali o diluita. In u meli naturali pura, u pane ferma fermu.
  4. In un vetru di acqua foglia, ma crescente, aghjunghje un melatu pocu è dissolve, è pozzu spaccere uni pochi di iodi. Quandu u melatu hè reale - iodu ùn cambia u culore, è s'ellu ci hè un aghjunghje di fècula o farina, u colore di e catene cambiassi in bluccatu.