Iogurticu alimentariu

Hè hygiene hè una scienza chì studia l'influenza di diversi fatturi ambientali nantu à a vita di una persona. I hygiene di l'alimentariu hè un ramu di a scienza chì hè respunsabule di l'utilità, l'espedizione, a razziunalità di nutrimentu. Hè per quessa, ci duna infurmazione di terra per a nostra nutrizzione à esse a manera sana cusì possibili.

À a sicura di nutrimentu umanu, pudete puru includerà tutte infurmazioni à a dieta . Questu, cumpresu, è di dietu per a perdita di pisu, è nutrimentu terapicu, è u regnu di ingestiziu alimentariu, è ancu di più.

Valeur caluricu

Sè decide di cunghjuntà a vostra vita cù a cultura di l'alimenta è l'alimentariu, duvete cumincià cù calori. A dieta di u ghjornu di una persona hà da risponde à i so coste di energia. U cuntenutu caloricu di a dieta ùn deve currisponde à u sessu, l'occupazione, l'età, l'attività fisica di una persona.

Una persona attivamente impegata in u sport si usa molta più energia (è calò calore) chì una persona mediana interna. U valore energeticu di a dieta di a donna hè sempre un 15% più di u menu di l'omi, è questu ùn hè micca debbutu à l'attività, ma à i prucessi metabolichi più menciuti. À u listessu tempu, durante a gravidanza è a tacchizzata, i bisogni di u corpu femminili crescenu drammaticamente, cù u cuntenutu calanicu.

U valore energicu di a racione si misurà in kilocalorii, denota l'ammontu di energia sparata duranti a so combustioni.

À un pezzu fisicu fisicu - 25 kcal / kg.

A carica media hè di 30 kcal / kg.

Carica alta - 35-40 kcal / kg.

L'atleti sò prufessori - 45-50 kcal / kg.

Quantità è proporzioni di nutrienti

U prublemu vicinu à a salute di l'alimentariu umanu hè a prucessione di a dieta. A dieta debe includite proteins, carboidrati, grassani, salmi minerali, vitamini - tutti i cumpunenti, senza escezione, carchi di vitamini o "fat-harmful".

A prughjettu ideale di prutezione, di grasi, di carducidrati - 1: 1: 4.

In quantu à i minerali, tuttu hè più cummattu quì, perchè deve venenu in forza sana, è questa 60 varietà. Fate quì sò i macroelements e microelements (quelli chì ùn anu micca bisognu di 1 mg / kg). Sì unu di i minerali ùn vene micca, u metabolismu falla.

Cù un scassu di vitamini, u corpu di a vita cumincià a vede signali di un deficit, chì pò esse chjamatu anemia o beriberi. Fattu vene, a mancanza di alcuna vitamina cunducta in una ralentica in u crescita, regenerazione, una diminuzione di l'efficienza, u sviluppu di caratteristiche caratteristiche.

A distribuzione di l'alimentari durante u ghjornu

A hygiene alimentaria hè ancu ingaghjata in a dieta, esse, a distribuzione di l'alimentari durante u ghjornu è a rapportu di calori à e dinarji. Idealmentu, ci sò 6 oghje ghjornu. Ma in pratica, u principale hè chì l'intervallu trà e manufatti ùn sia più di 4 ore, sta regula applicata à tutte e categurìa di a pupulazione.

Oghje deve cuntene 25-35% di i calori ghjornu, lunch - circa 40%, è cena - 20-25%.

À u listessu tempu, u colazione hè veramente una parti integrale di a razione alimentaria, perchè hè a stu puntu chì a riserva energètica hè creata per tuttu u ghjornu. È u cena (in uppusizione à ciò chì hè per a maiò parte di a ghjente) hè un facilitate fastitu chì ricumincia l'energia perdida. U menù di pranzu hè stata cunzistenti di l'alimenti digeribule, chì ùn ci ùn ecciteghja nè l'appetite, nè u sistema nervu. Certu, a cena ùn deve esse più tardi à 2 ori prima di valla.

Hygiene di cucina

Hè impussìtellu ùn dettiru riguardu à a hygiene di l'alimentariu, per ignurà questu Una parte ùn porta micca nunda tuttu u sforzu impiantatu prima nantu à l'armunizazioni di a so tola.

Prima, i prudutti deve esse lavati, ùn importa ciò chì hè limpa è ecologica cultivate cume sò.

Sicondantu, i sponges è u ragnu per lavà i piatti, tàvule, e superfici di u travagliu si deve esse cambiatu quantità in modu possibbili, perchè in u so ambienti umiti a pianificazione esercanu assai attivamente.

Tercero, a cullette chì hè stata in a bocca ùn deve micca migraru à una panna cumuni. Questu hè, seppendu a coccia, pruvate a pratiche per a preparazione, salinità, aghjettude, a cullera utilizata deve esse lavata è micca cede in u cuntinuu.