Semi - bona è mala

In ghjiru à e manciari sò assai disputi: quarcunu li cunducenu assai utili, altri discendu chì sò preghjudizie. In fattu, forsi, cum'è qualsiasi pruduttu, i zitelli sò i so albitate pusiti negativu è negativu.

Seeds - propietate utili

Sò parechji sardi chì ami piaci à manghjà solu o cum'è additivu à parechji platti, purtanu à u nostru corpu una larga scala di sustanzi utili - minerali, vitamini è l'acidi insaturati.

  1. Vitamini solubles di grassu A e E, cuntenuti in quasi tutti i graneddi, sò assimilati bè bè assicuratu da a presenza di grassi in e sementi. Esse l'antioxidanti, e sti vitamini frenanu i prublemi di anzianu è accelanà u metabolismu. Comu bonu bonu, transformanu a pelle è a pelle.
  2. L'olii vegetali - questa sannabilii sò in parechje cose. Purtinu a "grazia à bè", chì reduzanu u livellu di u colesterulu "preghjudiziu" in u sangue, perchè sò utile in processi atherosclerotic.
  3. I Sementi cuntene assai minerali. U calzuni è u magnesiu sò necessarii per u funziunamentu standard di u sistema cardiovascular, u ferru (in particulare un bellu pianu in i zoni di zucchetti) pruteghja contra l'anemia, iodine ùn ùn ùn permettenu l'ipotiroïdismu di sviluppà, u fluoru furnitu dentru forte è salutare, è senza zinc ùn hè micca puttevi di mantene una difesa immune, .
  4. Certi di i zoni cuntenenu sustegeni specifichi, per esempiu, o sementi di u linu, - fonti di fitoestrogeni, - hormone vegetali chì aiutanu à e donne nurmalizà u fondu hormone.

Cusì, cumpresi à a vostra dieta, parechji sementi, inclusi sempre a grana di girasole disponibile sempre, pudete migliurà a cundizione di u corpu, saturate cù vitamini è minerali, migliurà i prucessi metabolichi. Dopu uni pochi settimani, ci saranu ameni millenzii in u capiddi è di a pelle, in modu di benessiri generale.

Chì sò e semi preziosu?

Ùn si scurdate micca chì e zitelli anu un valore energicu altu suffertu. I Same ghjente di girasole in centu centu cuntene un pocu più di 500 calori, chì hè assai. Perchè sì, in più di l'alimentu solitivu, manghja un pocu di manciari di girasole, senza ingaghjula in u calore di calore di u calore, vi cunsumenu calori "oculati", chì hanu da prufila chilugrammi in u futuru. Inoltre, e manciari cuntenenu grassi è u cunsumu eccessivu - questu hè una pisu supplementu à u pancreas è u furu. E una circunstancia chantajevule hè chì hè male per l'esmalte per rende a buccia di di sementa cù denti, cum'è parechji fà.

Ma a quistione di si hè pussibule di manghjà cun una dieta di sementi, assai nutriczionisti, invece, dà una risposta affirmativa, perchè in questi grani sò parechji sustanzi utili. Spécialement hà salvà in l'invernu è a primavera, quandu avemu cunsumu frutti è vegetale insuffosce è sopra l'ipovitaminosi . Eppuru, i pomi cun a perdita di pisu si devrebe manghjatu in picculi quantità.

Certi cunsiglii annantu à l'usu di e manni:

In ogni misura impurtante, anche mancu manghjate semi, i vantaghji è dannighjenu di elle pò prupietà, secondu u numaru di sardini manghjà, chì par parechji pare pare micca innocu.