Shu-sostre


Unu di l' attraversati in Norvegia - i monti di Shu-Sostre - attrae à millenarii di turisti annu à causa di a so vista scénicole è l'oppurtunità di scopre à una altura di più di 1000 m nantu à u livellu di u mari senza furmazione especiale.

Situazione:

A catena muntosa di i distritti Shu-Sostre (Seven Sisters) si trova in Norvegia , nantu à l'isula d'Alsten, vicinu à a cità di Sandnessjøen in a regione Nordland.

Chì sò i monti interessanti di Shu-Sostre?

Questi muntagni sò 7 cimi, cogni chì hà u so propiu nomu. Se si movi in ​​a direzzione da u nordu à u sudu-ovest, dopu avete apertu in successione:

Videru assai piacevuli nantu à i picosi cunquistati di a muntagna Seti sorelli in Norvegia aperti in u clima chjaru. L'arghjintini di a muntagna hè longu statu chjamatu "Regnu di Thousand Islands".

Pudete esse tistimonii di sti panoramas maravigliosu, perchè nantu à ognuna di i picosi in rotulazioni spiciali pò levantà. Arrapamentu ùn hà micca bisognu. Dopu l'ascensevule, i turisti sò cunsigliati per cuntattate l'associazione turistica local, chì hè rispunsabili di a prucessione è issuazione di certificati d'ascensione successivi à Shu-Sostre. Vulendu incumpetà discrive serà utile per sapè chì u megliu scopu per scalpà tutti i cimi di a catena muntosa Shu-Söstra hè di 3 ore 54 minuti. Hè stata stallata in u 1994.

Cumu ghjunghje?

Hè a più piacevule per visità e Seven Mountains da a Sista com'è una parte di u gruppu d'excursione bus cù una guida. Un viaghju à a cità di Sanneso, nantu à e muntagne, è una visita a Shu-Søstra sò generalmente parte di un grande tour di Norvegia è si metti unu di i ghjorni. Pudete ancu à Sanneshoen in caru o taxi.