U zitellu hè cumunitatu eosinòfili

U fattu chì eosinòfili sò riarrile in un zitellu fa causarite una alchjate naturali in i genitori, ma micca solu per causa di prublema per a salute di u zitellu, ma dinò per e so propiu salute, chì spessu l'eosinofilia hè ereditaria. Ma prima di piglià l'azzioni, unu deve esse cunnisciutu ciò chì eosinòfili sò, quale sò e norme di u so cuntenutu in u sangue è i motivi di i cambiamenti in u livellu di indicatori.

Chì hè eosinòfili?

Eosinòfili in u sangue di i zitelli è adulti - unu di i tipi di leucociti chì si forma in a manna d'uceanu è agisce in quessi tessuti chì entrò cù u flussu di sangue, à dì in i pulmoni, u gastrointestinal, capilarità di a pelle. Scartanu e funzioni seguenti:

U so scopu principale in u corpu hè di cumbattimentu di prutezione straniera, chì anu da assigurà è dissolve.

Eosinòfili - a norma in i zitelli

A cuncertazione di sti corpi in u sangue dipende da l'età di u zitellu. Cusì, per esempiu, u livellu di eosinòfili pò esse aumentatu in un lactante à u 8%, ma in i zitelli più antichi, a norma ùn deve esse micca u 5%. Pudete stabilisce u livellu di particelli passendu un testi di sangue detallatu cù una formula di leucocita.

Eosinufilos elevati in u zitellu: cause

  1. A ragiunità più frequente di l'incrementu (moderatu, micca più di 15%) di eosinistili in un zitellu in u sangue hè eosinofili reattiva, chì hè a risposta di u corpu à reazzioni allergii, a maiò spessu per u latti di vaccini o di i drogues. Sì hè un novu, a causa di a pruduzione intensiva di leucociti da a spina curu pò esse infezioni intrauterine. In questu casu, dicheranu cun eosinofissi hereditaria.
  2. In i zitelli più vechji, un augmentu in u nivellu di eosinòfili indican a invasione helmintique, malatie dermatologiche, leszi fungali. Se u nivellu supera u 20%, allura hè un sindrome hypereosinófilo, a presenza di quale l'indetta chì u cervu, pulmoni è cori sò affettati.
  3. Sindrome di eosinofilia tropicale - hè ancu una cunsiguenza di l'infestazione parasita in cundizzioni di u calore è di l'alta umidità per u non cumplimentu di i norme di l'higiene. I sintomi di u sindromu sò: sintimentu asthmatic, a presenza di eosinfiliata infiltrates in i pulmoni, mancanza di respira.
  4. In certi casi, l'eosinofilie s'acompanza di tumuri maligni è e malatii di u sangue: limfomi, leucemias mieloblasti.
  5. Vasculitis.
  6. Staphylococcus entre u corpu di u zitellu.
  7. Mancanza di iuni di magnesiu in u corpu.

Eosinufili sò abbandunati in un zitellu

Se u zitellu hà una cuncintrazione bassu di eosinòfili in u so sangue, sta cundine hè chjamata eosinopia. Sviluppeghja à u mumentu di u cursu agutu di una malatìa, quandu tutti i sangue di u sangue di u sangue di u sangue di u sangue di u sangue di u sangue di u sangue facianu diretta à a so eliminazione è a lotta cù e cungres strani chì "anu mancu" in u corpu.

Una variante d'aneosinofilia hè ancu possibbili - quandu u tipu di leucocita hè in primu nferente in u corpu.

Eosinufili sò crescati in un zitellu: trattamentu

Hè eosinofilica riativa, senza trattamentu speciale hè necessariu. U nivellu di eosinòfili hà graduamente diminuinu da ellu stessu, cum'è trattamentu per a malatia sottuigaria chì hà causatu una cundizione hè trattata.

In i malatie più seriu chì infucatu u sindrome hypereosinòfilo, ancu a eosinofili hereditaria, hè pussibule di prescrive e droghe chì impediscenu a produzzione di stu gruppu di leucociti.

Dopu a realizazione di u trattamentu di u trattamentu, avete da ripiglià novu un test di sangue per determinar u cuntenutu di eosinòfili in u sangue.