Costumi orientali cù i vostri mani

Bellidans hè un spettaculu straziunativu emulatu è culuritu, chì u luminu di u quale, induve, dà u costume di u ballalu orientali. Sì si sò stati purtate da stu tipu artu, u ghjornu di u vestito incantevule serà necessariu. Cumpigliemu un costume orientale cù i nostri mani, in particulare, perchè ùn hè micca cusì difficili.

Pensendu à cumu fà un costume orientali, pudete darà venti di a vostra imaginazione, perchè a varietà di forme, culori è ornamenti hè infinitu. Avemu travagliatu nantu à elementi basi. Pigliarete:

  1. Accuminciamu cu nostri propri mani pi criari lu vistitu di a bellezza orientali da u corpu. Per una basa facemu cups di qualchissimu sustegnu chì hè piacevule nantu à a furmazione, passà nantu à questu una linea nantu à u centru è avemu pinchjianu cun pinsu à sta linea un tracing-paper o cellophane. Avà abrate a tazza, cusì u celofani sò dui rotuleti sò formate-tarts - da sopra u sopra sottu. Circamu tutte e cose cun una piuma di feltrità.
  2. Eliminà u ciuffanu è trasferendu u patronatu à carta, dividendu a ligna cintrali. Cut and close darts, avà avemu trasferitu à u teatru.
  3. Trimate i detallsu da u tela è cose à u centru. Ùn distrima a travagliu nantu à a tazza, intricate i bordi à u latu incorrectu, fate un marcatu è stitch.
  4. Ora pudete pensà à cumu di cottu una tazza di costume orientali. Avete bisognu di un tatu grossu o un anellu. Pudete fà unipochi cilesti fini, ma pudete fà un grande.
  5. Pudete venerà cù e pezzi originali, cunnessi cù banditi elastichi o stizzi. E assicuratevi di decorate u corpu, i pezzi partiti è i strapi cù colti, paillettes è tutti tipi di sparkles.
  6. Dopu avemu fattu cusì u cinturione, hè custituitu di duie parte - fronte è di ritornu. Facemu un patronu di u corpu di costume per a danza orientale, aghjugnemu à un tela finita, u cutà. I paesi risurificati sò attaccati à u piuvitu, cutatu novu. Allora aghjustemu u risultatu dui taglioli à u tela di cuttuni è tagliatu. Scavalcate tutti e trè capi in un zigzag à longu i verni è in u centru.
  7. Avemu travagliatu cù a parti frontala. Tagliatu da u tessulu principali un fragile cun un marginu per una curbula di 2 cm. Cut the edges, turnu è puncture. Queddi di stitch the edges of the zigzag stitch.
  8. Nantu à a parte trasversale di u cinturione, facemu pruduttuli. Trimate u fondu è a cima di a travagliu, cumparate e tanzuni nantu à l'altru è di i scuffibili. Una forma cunvex hè ottinutu.
  9. In quantu a prima parte, aghjustò un pezzu di tela, tagliate i chjubbi, dàdici, scribble, chì crea un cuntinuu internu.
  10. Avemu pocu manciatu di costigliari un costumbrale orientali per una picciotta-ballarina, oghje u ghjiru di a ghjuvintù. Avete bisognu di cumprà fringe da perle (pò pudete fà) è cose à l'internu di u cinturione.
  11. Ci hè di costu una fasa. Questu pò esse tagghiati cunei o pezzi bianchi triangulari.
  12. U costume orientali cù i vostri mani sò pronto, ora pudete ammirazzamentu di u ventu dancing around!