Cumu parte cun un omu senza offensiu?

Ancu se a rilazioni ùn era micca seriu da u principiu è ùn ci era micca un amori speziale trà i partenarii, partendu à l'iniziuzione di unu d'elli sempre duvamu una altra. U so autoestimu è u so ego personalu soffrenu, è u so habitu ùn si ne vanu. Per quessa, hè necessariu di rimpiazzà a vulintà di ghjucà un ghjovanu nantu à Internet o telefone è decide di scuntrà à u face à fronte. E cumu per parte cun un omu senza offensiu, serà dettu avà.

A maiò ghjovani parenti sentenu una relazione cù un amatu - questu una volta per a vita. In ogni casu, prima di l'apparizione di una verità di a seconda mità in a so vita, ci hè sempre assai, ma quantu e lezioni di vita è cunsi si puderanu! Parechji ùn pensanu micca quantu a pacenzia micca à l'altri è di scunniu rilazioni, umiliendu u socie è accusendu di tutti i piccati mortals. Eppuru, ogni attività hè sempre ritornu in ritornu, è chì hè per quessa hè necessariu indulgenza indulgente versu una persona vulia, è sparisce i so sentimenti.

Cumu si scherzi un omu senza offensione?

  1. Prima di tuttu, ùn deve micca "tirò i pneumàti" è posponi a conversazione in un "boxu longu". Sicondu u cumpurtamentu di a zitella u zitellu pò digià principià per guessà di a so attitudina verità è sopra l'ignurante. Per quessa, hè necessariu di valutà è accunsente nantu à una reunione, avè avutu chì un seria cunversazione hè stata fatta. Se ci hè un suspesi chì u sociu ùn sia cumportatu inadecuate: chiancià, chì cadernu nantu à a ghjinochja, implora di cambià a so mente, o ancu avè principiatu à ameazze, una reunione pò esse appuntata in un locu fugliale è ancu portanu una sposa chì pò stà à mantene fora mentre parlanu l'associate.
  2. Per piglià un paese senza offensione, ùn pudere solu cum'è u core contene. Ùn risate a to voce, gridò è culpa l'antica in tuttu. In regula, quelli chì anu spiranza di cambià qualcosa è mantene a relazione si cumpurtava com'è questu, è hè inutile per quelli chì piglià una decisione sana. In dettu, a raghjone di parting ùn hè micca valuta, hè abbastanza da dicu chì a rilazioni hà stata supranava è a vuluntà di vedà cum'è un amatu ùn hè più. Pudete dolci la prugna, dicendu chì ellu era un bon amicu tuttu in questu tempu è hè bonu si stete cum'è questu.
  3. Parlendu par avanti à parte cun un omu senza offensione, pudete daraghju cunsigliosamenti à u scortica di tutti quelli mumenti belli chì sò in a so vita è desideranu a felicità .

Perchè qualcunu chì interessa micca à parte à parte, senza offenda, pudemu dì chì ùn hè micca faciule, ma tuttu hè veru, quandu ci hè un desideriu è voi esse da esci di un altru pratiche piacevule in l'anima.