7 di lugliu (u ghjornu di Ivan Kupala) - signe

Ivan Kupala hè un vacanze naziunale di i slaves orientali, celebrati u 7 di lugliu. Questu ghjornu hà marcatu u cumendimu di l'estiu, meza annu è era assai cele celebrated with songs, dances around the fire and improvised "Kupala", u rolu di quali hè statu ghjucatu di una scarabeo di u fenu, à l'arbuli, etc. Ci hè molte signatimi cù u ghjornu di Ivan Kupala u 7 di Lulju.

Aziende in Ivan Kupala u 7 di lugliu è i signe riguardanti in questu ghjornu

A notte di Ivan Kupala, parechji rituali sò stati attaccati l'acqua, u focu è l'grass. U primu à esse attribuiti forzi miraculi, per fassi cù fugliale in fiumi, bagni, lavare di rughjoni hè statu accoltu. U focu ancu pussidevamu purificazione è putenza. Era cumunitariu di dispostu e cose chì ùn hè micca necessariu è aperte a vostra casa per tuttu ciò chì hè nova, è l'ànima per a furtuna è a furtuna. Hè in questu ghjornu chì a dicisioni di cogliu arbe medicinali per tuttu u passatu annu. Doppu u cumpagnu di u lavu d'esaggirariu, tutte e donni ghjovani è e donne si sò andatu à i pratiche è i foglie, induve praticatu, cun l'amici è l'preghjudiziu, riuniscenu e cose necessarii in u cabinet di medicina di casa.

Quelli chì si intaressi à u ghjornu di a chjesa hè stindutu per u ghjornu di u 7 di lugliu è chì signori sò assuciati cù a so, vale nutà chì, à u tempu di a splutazioni, coincide cù a Natività di Jean-Baptiste o Jean-Baptiste. E postu chì u battèsimu hè realizatu da immersione in a font, tutti i pittori slava si sò scucciati in corpi di acqua, rivi, laghi, etc. Nisunu avete moltu, ancu quandu era sporcheddu di l'acqua fridda, chì i slaves antichi crèdenu chì porta bona furtuna, salute è felicità.

Signori di u populu in u 7 di lugliu

Di sicuru, a maiò parte di quelli sò rilatati à u clima, perchè era dipindia di a racolosa è, dunque a vita per l'annu dopu. Eccu alcuni di elli:

In questu ghjornu, e persone priconu à San Giovanni Battista, è dumandanu di a salute è a felicità à i so figlioli, è ancu per salvà da u dachjaricci. In più di saltà à u focu nantu à questu scambiu di i vacanze, scacciava e carreculi campagni, ghjurnati d'invucerà o ghjustu un sulidu à a casa di u zitellu chì vuleva veda u so figliolu. L'Slavs orientali crèdinu chì finu à u ghjornu di Ivan, e donne ùn debitanu micca bachi, altri a morte ti purterà i so figlioli. E surgenti sta luciflies di notte - "Ivanovka worms" anu cunzidiratu l'ànghjuli di l'ancestrali mortos chì venenu à esse diverti cù i so parenti.

U ghjornu di Ivan, era cumunitariu di purtari l'alimentari è i zitelli per un caminu. In regula, tutti pigghiaru cun ellu ciò chì era in casa, ma l'alimentu rituali cumpranu a casgiu vareniki, u furmagliu, farinite farinata, cuncessi senza levitu, chì anu aghjunghjatu linseed è hempseed, cipudine, agliu, etc. Epprenu tutti cù kvass, in Bielorussia - vodka, è in u Podlasie vicinu - vinu. Appena, a festa era celebrata cun un scopu ecunomicu è ancu oghje ghjè ovenu perciutu com'è una relice di u passatu, e persone mudernu cuntinuanu à crede in certi signali.