Clothes of ancient people

A manera di vita di l'antichi Slaves, particularmente i slaves orientali, in certi formi coincide cù a manera di vita di i Scythians è Sarmatians. Hè per quessa chì i so vistimenti eranu simili à l'altri, à ùn avè parlatu di u similitudu ideali.

U vistimentu di un omu anticu in Russia era fattu di cuir, robba di lana d'alevilla o sintia. È solu dopu a cultura greca è scandinava avianu un impattu specchiu in u disfuncu, poi l'imbiancatura diventà più riccu.

Clothes of people of Ancient Russia

Dopu l'adopru di u Cristianescu in Russia, i costumi anu cambiatu un pocu. Addiventanu e più longu è liberu, ùn anu subitu cù a figura, avianu un certu caratteru staticu.

I camicie di e donne era assai simili à quelli persati per l'omi. Ma i vestiti di e donne di i pratichi antichi si sò stati ammulati cù l'ornamenti, parechji ghjunghje nantu à u collu è eranu chjappi incù un corpu. E ricchi di e donne eranu duie cammisa - i più bassi è superiori. Camicetti attaquati cù un cinturione.

A cammisa era vistutu di cuddetta chjamata "poneva". Imberate impanzulili impannucciate in i cadaveri è attaccati cun un cordone. Inoltre, l'indispose hè stata supplementata cù "zapona" - un tagliu cù un pirtusu per a testa, chì hè stata posta nantu à u vestitu. Era una cosa più corta ca una cammisa. À i lati di u zapovednik ùn hà micca cusitu, ma sempri attaccati cun un cinturione.

A moda di i pratichi antichi in Russia significava a presenza di vestizione festiva. U più vicinu à l'oruvete è u zapone hè stata postu in u "patrone". Eccu una tunica di tela ricca, cù manichi corti è larga.

U stilu di a ropa di i richi pupulari ancestrali, di sicuru, diffirìanu di u costume di u populu cumunu. Prima, i vestiti eranu distinti da u broduzzu d'oru luxuriu. U caprettu era a corona di u prìncipe, sottu a quali u vechju fù stata postu.

E donne chjucu duvite marchjà cù e so cuttuli. Nantu à u "ponoynik" (cap) era purtatu " ubrus " (pappu di lino russu). Uprus preso sottu u coddu. Per supra, i donne avianu mancu capelli ricchi cù fur trim.

E e donne facianu una corona fatta di scorcia di u beddu e cuparti cun un tela. U hairstyle classico hè una longa ferita.