Un omu chì salvava un gatito da una morte sicura, un annu dopu dimostra un video toccu!

I miraculi sò chjuchi è grossi, ma u fattu chì ùn sò micca sempre accidintali, è tutti pò facenu, hè cunfermatu da sta storia increiblemente tocca à salvà un gatito!

Ci hè chì un annu avà un residentu di una di i città japonesi assistitori una cascaredda da u ponte di un petit fuzzy. Mentre chì l'altri viaghjatori ùn avianu micca impurtanza à questu incidente, u core di u zitellu hà cuminciatu a vutarisi. Accustonu à u locu di u sughjettu di l'atterrissimu di u gatteiu in l'arbuli è truvò un animali spavintatu.

Alas, u fattu chì u zitellu hè stata tretu da i buchji è si mette nantu à a terra ùn era micca abbastanza - da l'impattu in terra, avia assai feriti seri è i più tristi - i peri traspiranu sò paralizzati.

Impressiunale hè chì u ghjornu dopu u locu duva u cittinu caderu era completamente inundatu, chì significa chì u babbu crippled avia espertu una morte imminenti!

Ma u zitellu ùn viaghja micca davanti à i prublemi, ma assicurò l'impruttu spavintusu è u purtonu à a so casa per a riabilitazioni. Dopu un coghju d'oltre u ghjornu u cottu pigliò un care sincera, andò in u cuntattu è ancu senza teme accede à alimenta.

U più interessante hè chì micca solu u so salvadore, ma ancu un membru più membru di a famiglia, U Uzu di u curu russu, si uffrìu à piglià a cura di Nene, à dì, stu nomu fù datu à u gattu;

Done un paru di ghjorni di amici trà i quatru capu, u risultatu stimulanti hè stata notu - Nene, cù un gattivu, manghjendu cun Uzu da un pappagallou è hà cuminciatu à moviri versu un pocu, ripetendu i movimenti di u cumpagnu sèculu.

E ancu più - cù ogni ghjornu sussegwenti di tali amichezza offerta è cura trà i misgi, i miràculi veri di a guariscenza facianu - Nene hè diventata una mascota activa, animosa, sana è cumplicata!

U zitellu chì hà salvatu u catu did not hesitate per un momentu in u cuntenutu felice. Ogni ghjornu hà filmatu i so panni, ma un annu dopu, hà purtatu à l'attinenza di l'utilizatori di l'Internet un video cunnessu è motivante. A vidite?