Calzature di moda - autunno-invernu 2015-2016

Da a varietà di i buttoni di colector di moda in tuttu u mondu sanu à selezziunà e cose chì si saranu a nova basa di l'imaghjini per i prublemi anni, si raligraranu, dà a fiducia, dà l'ale in pusendu i so spalle è una canzona in u core. I tendenti di i scarpi per u 2015-2016 in autunno-invernu pò parechje mane pare parechje familiar: a pelle di serpenti, tacchii cale, pelle è un enfasi in u calcitoninu. In ogni casu, questu hè micca un mutivu per ùn avè ottene pare pare amazing!

I tendini di moda in calzature per u vaghjimu-invernu 2015-2016

  1. "Fattite i to cintura di sentenzi!" . Thin e triplets, singulari è larghezza, cù una sante predilettu larga, u pruritori ghjucanu à u rolu d'un elementu decoratore impurtante in moda di piu di lignu d'invernu 2015-2016. In questu quì hè quarchi cosa di una strada dinosaire à u mondu: u patrone di tali pareghja hè cunvinta in l'impeccabilità di u so gustu è di a bellezza di i so peri.
  2. Linde Soft . Una bella pendenza di u piuvule smareghja l'imprissione di a so grandore. A primi opzione - cunvex, a seconda volta o ovale, ma l'unu è l'altru - necessariu à grossu. Un esempiu di una impeccable combination of such models with skirts è vestiti femini hè statu dimustratu à l'ultime show by Domenico Dolce è Stefano Gabbana.
  3. Formi cumplicati . Un altru tipu di taccu, chì era activamente demonstratu in quasi tutte e cullezzione di zuccheri d'inguernu-inguernu 2015-2016 - hè imparu. Questu pò esse, per esempiu, un trapeziu, cum'è u Miu Miu , un tieru, cum'è Maison Margiela o Salvatore Ferragamo.
  4. Brocade, tergalu, devour è brodite . Bohho Chic - Una crucizione spettacula frà l'u stilu di boemia è hippies - hè unu di i principali in a staghjunada. Dunque, nimu hà particularmente surprised à vede nantu à u spettaculu in lussu calzoni è stivelli di velluto, decoratu cù brocade. Usate necessariamente cù brusgi chjusi cù flounces, faldes di u cutie di culleghju è chjudi di pelle.
  5. Lightning for show . Un altra característica da quella pudete distinguish u pruduttu di donna di moda oghje-invernu 2015-2016 - situatu in u centru davanti à u lampu. Questu elementu hè assai neutrali, cusì sarà prontu à ghjustu à i motivi giuliani cù robba multi-strata, è in una stessa statua gtica. Hè separatu, deve esse nutatu chì in più di a serpenti propria, i mudeli proposati da i diseggituri ùn avianu micca altri dati brillanti è ricusizioni, questu, si vittonu moderatu è classicu.
  6. Nucali quadrada . Ùn si pò dì chì i gaddini stupidi turnonu in una tendenza, ma in i scarpi di donna per u vaghjimu (invernu 2015-2016) si trovanu. Cù l'aiutu, pudete creà un miraculu "male" eccevule: cù bretelli, un caprettu è un grossu pilatu.
  7. Fur in ogni locu . Ogni ogetti per u vaghjimu è l'inguernu 2015-2016 ùn sò micca solu esse caliu, ma vede ancu questu. Per u clima di u russu, sta tendenza si cose cum'è possu - induve ellu puderebbe cù u pilu nantu à u punteddu o sopra u collu hè cusì appruvatu? U stilu in questa situazione turnaranu di novu à u cantu di u boho è ... minimalismu! E furtezza pastel di cravatta nantu à una falza pò esse usatu cun un grosso monocroma, piuma viola o rossa.
  8. Sopra tuttu . A piattaforma di differenza spessiva in i piu di u ventu di l'oghje u tempu d'invernu 2015-2016 hà bisognu chì vede rude. Allora u cuntrastu serà assudatu è a feminità di u vistimentu è a sutilezza è a gràzia di a femina. U sole pò esce da u culore - biancu nantu à i scarpi bianchi o viceversa. E pà l'additivi brave, particularmente, hè necessatu un patronu "trattore".
  9. Closer à u corpu . E stivali è i maglietta-maglietta sò solu l'obsessione in i passati mostra. À i taccasi è i piani currutti, bianchi è culurati, cù stizzi è zippers, laca o matte - i tendenzi di i zuccheri d'otoño-ingnetu per u 2015-2016 hà accettatu tutte l'opzioni. Solu possibbili - acquistà un paru di culore, perchè e so nere calze sò sopra à u ghjinochju, alu, ùn site micca maravigliatu.