Tart cù bafarati

Tart hè una torta aperta chì pò esse cuzzu cù qualchì riposu. Basi per una pieve aperta ponu esse fatta da a pasta differenti, ma a maiò spessu usanu shortbread. Oghje, parleremu di l'arbalète murmuriali è rende qualcuni ricette per questa postu dilicatu.

Tart cù bafarati

Ingredients:

Preparazione

Aghjunghjemu a basa per l'arbalète, per questu, fate u grippi cù u zùccheru è a mantra, aghjunghje a farina è di fragnante. A pasta hè mandata in u friddu durante 25 minuti. Dopu fattu quessa, a pani è distribuitu da secunnu a forma, a cogliu cù u pergaminu da quì sopra, pour un croup è affinche 15 minuti in un fornu ben calzu. Per u rimessu di a morta di proteina cù u zuccherinu in u zucchero è di u limonu à i picculi parte di piccati è mischjà cù pasti bianchi. Da u fornu piglià a base, piglià u papetu, fate a giarosa, è distribuzione cù cura a crema nantu à a cima. Agghiastezza u nostru tarottu, à una temperatura di 160 gradi, finu à chì a protezzione s'addenni. U gustu hè ridituutu è sguassatu di u moltu.

Tart cù freschi freschi

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Taglià l'oliu in tazza, è metteu in un containeru profundo. Ci aghjunghje a farina, u zuccheru, u gutturalu d'ova è mischjà a pasta. Mentre a pasta hè stata prununata in u capu, distribuzione cù cura a pasta in forma, facemu i faldidi. A superficia di a pasta hè sbagliata cù un garbatu è ponu in a frigorifia per 60 minuti. U fornu hè catturizatu à 200 ° C. Pigliemu a forma cù a pasta da a frigorifera, copre cù a carta di pergamino è poverà a carica è affucare da 15 minuti, dopu aduprà a carica è intucane 10 minuti. Quandu a base hè stufa, falla sempre freschezza.

À questu tempu, avemu da travaglià cù a crema. In una puchina pour u latti, aghjunghjenu a prugna è a calma di u bagnu di latte chì guidanu un fogghiu. Venere in un tettu prufunnu di anzemi u pimmu u mettini cun u fècheru è u zuccaru. In cima di sta massa, pour u latte è ghjustò a mezora continuamente cun un battu, poi poverà a massa sana in u panu è u mettilu nantu à u focu finu à l'esprime. In a crema finita, aghjunghje a mantega tagliata, anu aghjulatu finu à chì hè dissolutu cumplessu. In u torta friddu avemu sprezzatu a crema, dissemiu è cogliu a nostra cuttola cù focu, appughjatu strettu à a crema. Vulete a nostra pastiche in a frigorifera per a tutta a notte. In a matina, ci decuranu l'arbalaccia cù freschi freschi è torrantà a purtaminate in a frigoristica, ma per un pocu tempu per fretallu i baga. Dopu quì, cut in porzi.