FEMP in u second gruppu junioru

I figlioli di 3-4 anni, a pupulari di u gruppu media di u kindergarten, ùn anu studiu ancu u cuntestu. Scupriteu altre, categurie basi di a matematica - quantità, grandezza, forma, è ancu apprinneru di navigà in l'espai è in u tempu. Per questu fiancu, in u gruppu 2ge più ghjovani, i classi di a FEMP sò tenuti (sta sigurta cumpone "a furmazione di e rapprisentari matematichi elementari"). Tali lezioni aiutanu à ogni zitellu per andà in una nova etapa di u sviluppu, migliurà u so pensamentu . Per u travagliu di a FEMP, i educatori ghjucanu l'usu di i metudi di listessi.

Fatturisti di a FEMP in u gruppu più ghjovru

U travagliu hè guidatu in parechje st'andatura, è e categurienità di orientazione si suvendini cù ghjocu didacticà nantu à a categuria di temi. Tutte e lezziò sò tenuti solu in una forma di ghjocu: avete bisognu chì i zitelli sò interessanti interessanti per fà, è per quessa, si devenu perceve l'aprendu cum'è un ghjocu divertitu è ​​cusimante.

  1. Quantità. I figlioli sò furmatu per truvà in un gruppu di parechji oghje una funzione chì unisci (forma triangulare, culore verde). Inoltre, i sughjetti di agrupasturà da u culore, di a talla, ecc. Sò promossi, a comparaison da quantità (chì hè più, chì hè menu). Comu chjaru esse cagiunati, i numeri ùn anu sempre parlante, cusì a risposta à a quistione "Quantu?" U zitelli contesta cù e parolle "una", "none", "many".
  2. Per studià a forma di l'ogetti , ùn solu a vista, ma ancu u toccu hè attivamente utilizatu. Per fà questu, un material didatticu adattatu è i figuri tridimensionale (triangulu, circhiu è quadru) sò utili. Siccomu tutti i figuri sò in parechje assai distinta, un analisi comparativu si usa.
  3. I metudi di applicazione è imposizione sò i principali in l'estudo di u cuncettu di quantità. I paisani appieghjenu à paragunate l'oggetta cun utilizatori cuncetti cum'è "big", "small", "narrow", "long", etc. Hè impurtante d'insignà à i zitelli per capiscenu se ogetti sò u stessu o differenti in altezza, durata, larghezza è dimensione generale.
  4. Orientazione in u tempu. U cunniscenza di questu cuncettu in e lezziò di a FEMP in u sicondu gruppu più ghjovanu hè custituitu à l'studiu di u cartulare didacticale di carte nantu à questu tema. Ma a pratica pruibitu chì i zitelli sò più efficau in u sviluppu l'orientazione in u tempu in a campione di a kindergarten: a matina (colazione, gimnastica, lezioni), ghjornu (lunch è tempu tranquillu), sera (tardio, cura di casa).
  5. Orientazione in u spaziu. L'obiettivu principale di a FEMP in u seculu gruppu junioru hè per aiutà i zitelli scorda è distingue righjunali e mani sbanditi. Inoltre, direzzione spaziu "avanti - darreri", "sottu - sopra" sò gradualmenti masterizati.

I risultati di e lezioni di FEMP in u gruppu junioru

In regula, a qualità di u travagliu di l'educatore hè stituutu à a fine di l'annu secondu a cunniscenza è e so cumpetenze ricivutu da i zitelli. In particulare, à a fine di u cursu in u second gruppu junioru, ogni ziteddu generalmente sapi quantu:

Tuttavia, ùn ti scurdate chì ogni zitellu hà u so ritimu di u sviluppu, è ùn hà micca bisognu di tutte e cumpetenze di e cose. Inoltre, parechji zitelli puderanu sulu cumprendre è esce, per esempiu, a diferenza in a forma d'oggetti, è à l'altri - a voce, cunfidenza usendu e parolle scritti.