Blouse "bat"

A manica sottu u nomu "bat" intrì in l'armarii di e donne europei durante a Second World War. U so prototipu era un kimono di u Giappone tradiziunale , a parte suprema di quale era a forma di un rectangulu. A variazzioni muderna di stu stili hè più tutta è feminina.

Blusa cù una manica "bat" - confort è eleganza

U vistitu cun un manicu "bat", pertinente in i anni 80 di u XXu seculu, novu in a punta di pupularità. Per parechje tempiere fashionista preferenu bluson è vistiti di cutte simili. U sicretu di successu di stu stile si prisenteranu i so vantaghji:

  1. Blouse "bat" ùn impone li movimenti. Sì prima di tutte e cose cunsigliate in a robba - stu stile hè creatu cusì per voi.
  2. Dopu mette una brusa cù una manica "batta" hè faciule per esse incuraghjenu i discepzioni di a figura. Un muvimentu largu à a basa, rinforza à u polu, avant sughjèvule l'omini spalleziu di u so pussessoru, oculazione di u voluminu di l'excecenu nantu à e mani è à a longa di a spalla à a cintura.

Per tutti i so aspetti pusitivi, a "bumba" hè ancu u so inzulinuma. Stu stili visualmenti reduce u crescitu. Per quessa, una donna petite hè megliu à cunghjuntà questi cun u piu di scarpe .

Modelli di brusgi "bat"

I pruduttori di e vitture in moda ci prupone una grande selezzione di brusgi cù una manata di "bat" di distanzi diffirenti. Per una tempula calda, sò stati variazioni di:

No "brutta" bianca più impurtante di chiffon. Opzioni similari sò ideali per i ghjorni calda. Ùn cose micca bè cundutu à u corpu è ùn limitanu micca i movimenti.

Per u tempu di vaghjimu è invernu, i mudelli made in lana fina, velour, densi tessuti, è ancu varianti da angora o cachemire sò più adattati.