Cosa da fà in u campu di u ghjornu stessu?

Spessu cume durante i vacanze di l'estiu di i studienti sò persati cun vigilance. Quandu l'abani viranu in una altra cità, è i genitori sò furzati à passà tuttu u ghjornu à u travagliu, l'unica alternativa hè un campu di a scola di u ghjornu à una scola o altre istitutu d'educazione.

Sicuru, a pruspettiva di passà l'estiu in u campu piace micca tutti i zitelli, cusì a cumpagnia di i maestri hè di urganizà l'ogliu per i so pupuluzzi in tale manera chì in a matina i zitelli assistenu à e classi cù piacè è entusiasmu.

Chì per entretendu i zitelli in un campu di ghjornu?

In u principale, l'università pedagogichi sò diventati i capipasenti in i campi di i zitelli. Certamente, ùn avè micca avè uperimentu prufessiunale, i ghjovani professore anu "rinfurzà i so criati" solu cà piglià i zitelli in campu di i zitelli. Dopu tuttu, dopu a cumprenda u prugramma generale, i picculi stillavanu assai di tempu è energia, chì deve esse diretta à u percorsu ragiunatu.

Cusì, u divertimentu è e appartenenzi utili per i zitelli in u campu di ghjornu-ghjornu - aiutanu à i future maestri cù l'urganizazione di l'oliu interessanti è interessanti.

  1. Pensendu à ciò chì facenu cù i zitelli in un campu di ghjornu di u primu ghjornu, avete bisognu di attribuisce u tempu per avè cunnuscenu i ghjente cun l'altri. Chì ogni nimu si parlà pocu annantu à ellu è i so pasculi. I storie di i zitelli anu aiutu à i duttori à truvà un accostu per ogni pupulari.
  2. Assicurazioni in valori per a salute di i zitelli è u sviluppu generale portanu sporti è cuncorsi ghjochi. U vole vole, bagnaletto, futball - i zitelli sò solu cuntentu di passà u tempu nantu à u sportu, per rinfurzà l'spiritu di l'equipa è sensu di camaraderie.
  3. Un formazione di cumpitenzi di survival è a familiarità cù a fauna. Chì puderia esse interessate per un colegiale chì un viaghju in paese cù i pari. In a natura, ùn pudete micca solu introdittà i zitelli à spezii richieste di e cose è animali, ma ancu organizà diversi corsi nantu à survival in situ di urgenza.
  4. In u tempu dolore, pudete fà a creatività. I pupulazioni di i ghjorni junioru vi daraghju un piacè in mudelaggiu, articuli è sculussie. Per esempiu, pudete fà ghjucadelle di e raccoli improvised. Appropriati per questi scopi sò pignotti, glulini, castagne, plastica, plastica. Chì per intrattenimentu i zitelli più avanzati in un campu di ghjornu hè una materia chì devendenu l'imaginazione è l'ingenuità. Comu scelte, pudete invidarle i schiettu per fà un parariu per u periodu di wall, dicuraggiunà a classa cù ogni tipu di cartulari o muntagna un video nantu à u campu è i so pupulari.
  5. I corsi cù i zitelli in un campu di ghjornu pudè ùn solu essendu divertitu, ma ancu di cugnitivi. Per esempiu, puderebbenu attribuisce una ora per leghje littiratura extracurricular, perchè a certa manera di a lista di sti figlioli hè stata annunziata prima di i vacanze.
  6. Hè interessante è utili per passà tempu per ghjochi in lotta, duminiu, i ghjacceri è e ghjunghje.
  7. Crià i cumpitenzii di cumunicazione è a creatività aiutà à publicà a parlà. Per esempiu, i participanti di campu puderanu esse realizatu nantu à u stage davanti à i paisani cun balli, canzone è scumbette divertenti. Tali attività sò assai utili per i ziteddi chjatuli è pocu sucievuli. Inoltre, aiutanu à scopre à scopre un potencial creattivu, cumu compie chì u prugramma, i prublemi è i prucessi sò impurtanti.
  8. Mentre i picciotti pudarà ghjucà u football, i figlioli ponu truvà una occupazione à a so piacimentu, è preparanu un manifestazione di moda. Olivi di scola anu interessatu è lezziò utili di make-up, di disignu o di costura.
  9. Un fine fine di fine di l'estiu hè un'uscillenza cresce per andà in un picnic in u parcu più vicinu. Tuttavia, si deve cura chì i zitelli piglianu cun ellu una cantina d 'acqua è micca prudutti pericate.
  10. Inoltre, una attività cusì interessante per i scoli saranu diversi ghjoculi esterni, cuncorsi sporti è relé races à u stadiu di l'a scola.