Tsvetaevsky manzanella

Oghje in u nostru articulu sò ricetti simuli per cocchi una tazzera cuncipitu cù u pezzu. Ci hè una parolla chì un postu di casa hè trattu da a soeva di Tsvetaeva da i so omi, da quandu u nome bonu di u pastore vinia. A legenda hè veru o veru - hè cunfidenza chjaramente Inconnu, ma un pezzu cù stu nomu ha fattu un piacè di u so tremente gustu per parechji decennii, è parechji generazioni cuntinuanu per regalar cù questu.

Se ùn avete micca pruvatu sta simpla è elegante elegante, fate puru preparanu a casa, è i nostri ricetti vi aiutanu cun questu.

Uppo di pumice Tsvetaeva - una ricetta classica in un multivariate

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In una tina prufonda, sift u farina di u granu, valdi in u pezzu ghiaccio è cunglite. Aggieghjanu nowu pezzi di mantra, crema agria è aghjunghje massa pasta non peggy. Se necessariu, pour una farina più longa. Cumpressà u cuntinuu cù a filetta di nutizie di teste è stabilisce da trenta o quaranta minuti in a fria.

Duranti stu tempu, cacciammu i pezzi pre-lavati da a pelle è i rasparà cù pezzi assai finti. Oghji ublancanu cù u zuccheru finu à una scogliera fugliale, aghjunghjenu a crema agria, a farina di granola, a vaniera o a cinna, è tornanu novu in u mixeru finu à ch'ella sia spetta.

Pudemu a pasta moltu nantu à una multicast oiled è distribuite à u so fondu, formant bumpers circa quattru centimetri. Pudemu a tagliilla di manzila preparata nantu à a pasta è pour a sera agruma d'ole.

Ceremu sceglienu a funzione "Fornitura" in a visualizazione di u dispusitivu è preparanu entre un è un urrigu, dopu à a capacità di u dispositivu. Parturemos di u pasticcu à u frescu in u multivaru, è esse extracted, utilizendu una cestera di plastica per steaming.

Hè ideale per sustene un pastele per parechje ghjorni in a frigorifia prima di serve, cusì sarà ancu savurosu.

Delicious Tsvetaeva apple pie with cake cake

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Quandu si preparava a pasta pè u tarettu Tsvetaevsky, cernigliavvi a farina di granu, fate in un tavulinu è aghjunghje u zuccheru cù u polu di puddastru. In un pappagallo separatu, mischjà di casgiu cun u latte, aghjunghjendu l'oliu vegetale frettu è enfurecate, mettite è cunghje cù a farina di farina. Amassi a massa. Ci hè pruduttu, ma ùn manca à i vostri mani. Avà pozzu a farina turnulu in un tavulinu, cogliu è mette in a frigorifera per una meza ora.

À questu tempu, vendu u ova cù l'aghjunghjule di zuccaru granulatu durante cinque minuti cun un mezcladoru è poi vendu in a farina, aghjunghjenu a crema agrumina è a vanira è battezza di novu per u stessu tempu. A me manzana, scorcia, avemu libbiratu di u core cun sementi è spresse da i lupuli fini.

Pudemu u foglie di a farina in una forma oleosa è distribuzione a pasta in fondu, chì formanu i latte. Cumu, pusonu a mità di u fruttu di u pezzu, aghjustatu a mità half-filline di liquid, dissemi u fruttu rimanenti è fate in novu.

U fornu hè stituutu à un modu di temperatura di 180 °, calentaiu è piace u nostru pastellu nantu à u livellu mediu. In quaranta cincu à cinquanta minuti u pezzu serà prestu. L'avemu lasciatu cumpletu in a forma, è aghjustà da ellu, lasciemu un pocu sottu a tilapia è pudemu pruvà.