Cumu attaccà un turbante?

U turban turretu hè una bona alternativa à i capelli o panama in un ghjornu calore. Se ùn pudete truvà un bonu capu d'estiu per voi stessu, andà in modu sicuru in circà una bufanda brillanti o pane. In questu articulu seguiteremu parechje manere di vientu un turbante.

Turban da bufali

L'opció più còmea è populari, cumu si puderete attaccà un turbanu in a testa, hè di venti a bufanda in un tourniquet. Questa pò esse fatta in parechji manere. Eccu a prima opzione, cumu si ligà un turbanu in a testa.

  1. Fate u zucchero chiffon fino à meza à longu u longu.
  2. Fighteanu a punta à u borde in la frunti.
  3. Crosta da stà. Ùn avete bisognu di fà un node.
  4. Avemu u ventu di i panni di fronte è cruccione. À u listessu tempu, i fasgiati sò strinciati assai, chì stanu vicinu à a testa.
  5. Truvaremu è riparà u node, o cibu una cuda. Puderete cullette in a testa è amparà sottu à i rotulamenti.

Ma a seconda via, cumu si puderete attaccà un turbante, utilizendu chjuche.

  1. U principiu hè precisamente u stessu. Ma dopu à cresce i so fini di u spusatu, deve esse stallati in i pipi. In questu casu, pudete ancu attaccà u nuddu.
  2. Ci vulemu in giru da a testa è creanu da behind. Fate dinò un filu.
  3. Avemu in mannura è ocultate e so fini sottu i fasci.

A strada, u turbanu di e donne fitsa perfetta ùn solu in a moda di a spiaggia. Pudete viaghjà cun attaccà una bufanda à u capu è sia ghjente in lu lume. Eccu una manera simplici di notte in modu à attaccà un turbanu nantu à a testa.

  1. Per fà questu, hè megliu di sceglie un bufoi bastante bè cù tracci unificanti è e transizzioni di culore. L'arrampiemu à a testa in tale manera chì l'estremità siveru asimmetricamente.
  2. Crucifiche elli nantu à a partenza di a testa, è l'attaccà in un corpu dilicatu. Sì avè un pilami longi, l'attaccà à un fasciu prima di attache u turbanu.
  3. I fini sò torciati in fasci. Allora chjappà in front.
  4. Sùbitu, ùn hè micca novu nanzu nantu à a so back di a testa, ma l'aghjustemu à l'arechja.
  5. Amu u mio coltu è u caprettu hè prestu.

Un turban fattu di panna

Se tenete un pappu triangulu, è ancu cù spazzole, puderete chjudarà cun un toccu espectacular. Un turban di moda di lignu di cuttuni finu, solu salute da u calore, in una nova stagione è in moda è chì un accessori sarà utile. Cusì, aghju vede cumu si ligà un turbante da un pappagallou.

  1. Doppemu a punta larga di u babu in questu modu.
  2. Ci putemu nantu à a testa. A punta di a testa hè stata cuntinuata. Acimenti più avanzati sò digià familiarizatu à voi.
  3. Ùn avemu un nuddu da ghjornu. Prima di vultà un turbanu in a testa, cullate i capelli longi in un bun da a so strada è di u filu di u filu.
  4. In questu casu, u cantone deve esse sottu u nòddu.
  5. Avemu u colpu à fasci.
  6. I ligami in u capu.
  7. I fini si sò oculati sottu i dilicammi.

Parechje persone ùn sanu micca cumu si ligà un turbante, è cunsidereghja troppu complicate. Ma per a terza volta, pudete definisce in superazione a storia, cum'è si puderebbenu attaccà un turbanu in parechni mane, è certe voli truvà qualcosa adattatu per sè stessu.